کد خبر: 212021 - تاریخ: شنبه، 15 می 2021 - 09:06

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان:

صدور ۴۱۷ مورد اخطاریه پلمب برای واحدهای صنفی متخلف در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دو هزار و ۵۸۳ مورد بازدید از اصناف در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: برای ۴۱۷ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ۱۱۱ مورد پلمب شدند.

به گزارش خوبان، سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به اقدامات اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در راستای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در خصوص کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی این اداره اقدامات لازم را در این ایام انجام داد.

وی افزود: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر باز بودن برخی واحدهای صنفی از جمله کافه‌های سنتی در ماه رمضان، طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف به مرحله اجرا گذاشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان به ۱۱۷ مورد گشت مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی با سازمان صمت، اداره بهداشت و اتاق اصناف از ابتدای ماه رمضان در سطح شهرستان رشت اشاره و اضافه کرد: دو هزار و ۵۸۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اخذ تعهد از ۶۴۶ واحد صنفی، افزود: برای ۴۱۷ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ۱۱۱ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و در راستای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا پلمب از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ حسن‌پور با تاکید بر اینکه نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مستمر انجام می‌شود، تصریح کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان با اجرای طرح‌های کنترلی و نظارتی و گشت‌های مستقل و تلفیقی، فعالیت صنوف را مورد رصد قرار می‌دهد و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۱۲۱۵

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads