کد خبر: 211999 - تاریخ: شنبه، 15 می 2021 - 01:17

یک منبع آگاه محلی خبر داد:

سارق سابقه‌دار خمامی در دام پلیس افتاد

 به گزارش خوبان خبر؛ یک منبع آگاه محلی از دستگیری سارق سابقه‌ دار در خمام خبر داد. وی در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر باتوجه به وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان، ماموران پلیس خمام در راستای مبارزه و برخورد قاطع با سارقان و کشف اموال مسروقه، این موضوع را در دستور […]

 به گزارش خوبان خبر؛ یک منبع آگاه محلی از دستگیری سارق سابقه‌ دار در خمام خبر داد.

وی در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر باتوجه به وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان، ماموران پلیس خمام در راستای مبارزه و برخورد قاطع با سارقان و کشف اموال مسروقه، این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند ، افزود: متهم «م ، پ» ۳۱ ساله که جز اراذل و اوباش و سارقین با سابقه نیز بود که شب گذشته یک دستگاه پراید را به سرقت برده که از طریق دوربین های مداربسته در یکی از روستاها شناسایی و دستگیر شد.

این منبع آگاه محلی با اشاره به اینکه مردم به دلیل ترس و هراس از این متهم برای شکایت به کلانتری مراجعه نمی کردند،افزود: در این رابطه از وی ۲ قبضه قمه ، مقداری طلا و ماده مخدر از نوع شیشه نیز کشف و ضبط شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم ،۲ ماه متواری بود:تصریح کرد : متهم پس تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این منبع آگاه محلی در پایان گفت: از شاکیان احتمالی جهت پیگیری پرونده‌های سرقت در خواست می گردد به کلانتری خمام مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۲۳۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads