کد خبر: 211910 - تاریخ: دوشنبه، 10 می 2021 - 23:29

رییس کل دادگستری استان گیلان:

حمایت دستگاه قضایی برای تسریع در اجرای پروژه راه آهن رشت- بندر کاسپین

رئیس کل دادگستری گیلان ظهر امروز در بازدید از پروژه راه آهن رشت-انزلی در منطقه آزاد انزلی بر نظارت دستگاه قضایی و حمایت برای رفع موانع حقوقی و اجرای هر چه سریعتر این پروژه تاکید کرد.

به گزارش خوبان خبر  ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری گیلان همراه با دادستان مرکز استان، مدیرکل بازرسی گیلان و رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری در جریان بازدید از منطقه با مهندس علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین سازمان دیدار و در خصوص راهکارهای حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و رفع موانع آنان به گفتگو پرداختند.

بنا بر این گزارش مهندس اکبری مقدم رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن تقدیر از فعالیت‌های دستگاه قضایی در راستای رفع موانع بیان کرد: منطقه آزاد انزلی با توجه به قرار گرفتن در یک نقطه استراتژیک به عنوان یکی از مراکز مهم سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف شناخته شده و با فراهم ساختن امنیت سرمایه گذاری، تعیین تکلیف تملک اراضی و دفاع از حقوق قانونی فعالین اقتصادی و شهروندان منطقه، بستر لازم به منظور توسعه همه جانبه و ایجاد فرصت‌های شغلی فراهم خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان گیلان نیز در این نشست بیان کرد: دستگاه قضایی حامی توسعه در منطقه آزاد انزلی است و برای رشد سرمایه‌گذاری و کسب و کار در این منطقه کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی ضمن بیان تجارب و توانمندی‌های فنی و علمی علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل جدید منطقه آزاد انزلی خواستار بررسی همه جانبه، موانع و معضلات موجود حقوقی و قضایی در مسیر توسعه این منطقه و ارائه گزارشات به دستگاه قضایی شد تا با ارایه راهکارهای پیشگیرانه و کمک از سوی دادگستری این مشکلات مرتفع شود.

وی در پایان بر نظارت دستگاه قضایی بر پروژه راه آهن رشت-بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی و حمایت برای رفع موانع حقوقی و اجرای هر چه سریعتر این پروژه تاکید کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads