کد خبر: 211871 - تاریخ: شنبه، 8 می 2021 - 14:03

گزارش

دانش‌آموزان خمامی به برگزاری آزمون‌های حضوری اعتراض کردند

این روزها یکی از بحث‌های داغ در فضای مجازی و حقیقی برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری است که موجب ایجاد نگرانی برای دانش آموزان و والدین آنها شده است. 

به گزارش خوبان خبر ؛این روزها یکی از بحث‌های داغ در فضای مجازی و حقیقی برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری است که موجب ایجاد نگرانی برای دانش آموزان و والدین آنها شده است. 

پیش از ظهر امروز برخی از دانش‌آموزان حمامی در اعتراض به برگزاری آزمون‌های حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم، مقابل آموزش‌ و پرورش خمام تجمع کرده تلاش کردند اعتراض خود را نسبت به برگزاری امتحانات پایانی این دو پایه به‌صورت حضوری به گوش مسؤولین آموزش‌وپرورش استان برسانند.

مدیر آموزش و پرورش خمام در گفت‌وگو با خوبان خبر در رابطه با این موضوع عنوان کرد: برخی دانش‌آموزان در سطح کشور طی روزهای گذشته نسبت به برگزاری آزمون‌های پایانی حضوری در پایه‌های نهم و دوازدهم اعتراضاتی داشتند و سؤالاتی برای این عزیزان و خانواده‌های آنان پیش آمده بود و راجع به تعیین تکلیف این موضوع از طریق مراجع و مسؤولین آموزش‌وپرورش پیگیر پاسخ پرسش‌های خود بودند.

فاطمه میرزا نژاد اظهار کرد: مسؤولین آموزش‌وپرورش تنها می‌توانند انتقال‌دهندهٔ پیام دانش‌آموزان به مسؤولین بالانر باشند، زیرا تصمیم‌گیری در رابطه با این موضوع شهرستانی نبوده و بر عهدهٔ مسؤولین کشوری است.

مدیر آموزش و پرورش خمام در ادامه گفت:تا این لحظه تصمیم وزارتخانه بر این است که ارزشیابی پایان سال پایه‌های نهم و دوازدهم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در سالن‌های با ظرفیت بالا، ضدعفونی مداوم فضا و تب سنجی به‌صورت حضوری باشد.

وی خاطر نشان کرد : به والدین دانش آموزان این اطمینان  داده می‌شود که فرزندانشان در محیطی کاملا بهداشتی و ضد عفونی شده با رعایت فاصله گذاری در صحنه امتحان حاضر شوند.

 

به گزارش خوبان خبر ؛ معاون وزیر بهداشت س از نشست ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در مورد آزمون‌های تخت نظارت وزارت آموزش و پرورش، نیز آزمون پایه نهم به صورت حضوری در تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار می‌شود و آزمون پایه دوازدهم نیز به صورت حضوری از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads