کد خبر: 211823 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 می 2021 - 09:47

جانشین ستاد کرونای گیلان عنوان کرد

آغاز فعالیت مشاغل گروه دو و سه در شهرهای زرد و نارنجی گیلان

جانشین ستاد کرونای گیلان، از آغاز فعالیت مشاغل گروه دو و سه در شهرهای زرد و نارنجی گیلان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در ارائه خدمات به شهروندان الزامی است.

به گزارش خوبان، محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در شهرهای استان گیلان، اظهار کرد: تعطیلی اماکن و اصناف و محدودیت های مشاغل تابع رنگ بندی شهرها در سطح استان و کشور است.

وی با بیان اینکه براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت مبنی بر رنگ بندی کرونایی شهرها، شهرستان های گیلان عمدتا نارنجی هستند، تصریح کرد: یک شهرستان زرد هم داریم.

جانشین ستاد استانی کرونا در گیلان، با اشاره به فراخوان کارکنان دستگاه های اجرایی براساس وضعیت های جدید، گفت: کارکنان باید براساس وضعیت نارنجی و زرد در ادارات حضور پیدا کنند.

قاسم نژاد، با بیان اینکه مشاغل گروه یک، دو و سه مجاز به فعالیت در شهرستان املش هستند، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در ارائه خدمات به شهروندان الزامی است.

وی با اشاره به فعالیت مشاغل گروه یک و دو در شهرستان های نارنجی گیلان، یادآور شد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای ارائه خدمات به مردم در دستور کار اصناف قرار گیرد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads