کد خبر: 211820 - تاریخ: چهارشنبه، 5 می 2021 - 17:26

استاندار گیلان ؛

شناسایی واحدهای تولیدی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در گیلان

استاندار گیلان از شناسایی واحدهای تولیدی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد طی سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خوبان، ارسلان زارع امروز پس از بازدید از ناحیه صنعتی کیشستان و شهرک گلخانه‌ای این منطقه و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛ در گفت‌وگو با خبرنگاران، به نامگذاری سال‌جاری تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری جلسات کارگروه در مرکز استان؛ رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه نیمه تمام، بازدیدها و بررسی های میدانی جزو برنامه‌های ماست.

 وی با یادآوری اینکه طی سال گذشته در راستای سیاست راهبردی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال اقدامات خوبی توسط دستگاه‌ها و همت بلند بخش خصوصی و کارآفرینان صورت گرفت، افزود: براساس برنامه، واحدهای با پیشرفت بالای ۶۰ درصد که در نیمه نخست سال شناسایی شده بودند تا پایان سال گذشته به بهره‌برداری رسیدند.

 استاندار گیلان به شناسایی واحدهای تولیدی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد طی سال‌جاری نیز اشاره و اضافه کرد: در بخش صنعت ۱۱ و در بخش کشاورزی ۱۳ واحد بزرگ داریم که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۶۰۰ جوان بومی به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

 زارع ناحیه صنعتی کیشستان صومعه‌سرا را از نواحی مستعد توسعه و افزایش ظرفیت تولید و اشتغال در استان دانست و گفت: در شهرک گلخانه‌ای و کشاورزی بازدید شده نیز مشکلاتی بود و مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم با تأمین اعتبار در نیمه نخست سال‌جاری، شاهد رفع تنگناهای زیرساختی به ویژه در شبکه توزیع برق و آب باشیم.

 وی امروز از یک واحد تولید صنایع سلولزی که با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۴۱ هزار تن نئوپان خام در ناحیه صنعتی کیشستان صومعه‌سرا راه‌اندازی شده، بازدید کرد.

زارع همچنین پس از برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در ناحیه صنعتی کیشستان صومعه‌سرا، از سه واحد گلخانه واقع در شهرک گلخانه‌ای و کشاورزی این منطقه نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرآیند تولید و مشکلات آنها برای توسعه فعالیت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads