کد خبر: 211659 - تاریخ: جمعه، 30 آوریل 2021 - 02:16

مسؤول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان خمام:

۳ نوعروس خمامی با یاری خادمیاران رضوی راهی خانه بخت شدند

مسؤول کانون‌ خدمت رضوی شهرستان خمام عصر امروز در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان، از اهدای ۳سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خمام خبر داد

به گزارش خوبان خبر؛مسؤول کانون‌ خدمت رضوی شهرستان خمام عصر امروز در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان، از اهدای ۳سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خمام خبر داد و گفت: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند یکی از سیاست‌های حمایتی بنیاد کرامت رضوی است که با مشارکت خیران و کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف انجام می‌شود.

اکبر زیبانگار با بیان اینکه جهیزیه‌های اهدایی شامل لوازم ضروری منزل از یخچال، فرش ، تلویزیون ، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی و سایر وسایل موردنیاز است، افزود: هر سری جهیزیه با هزینه‌ای بالغ حدود ۱۷ میلیون تهیه و به نوعروسان اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان ۸۸ بسته کمک معیشتی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد،افزود:با همکاری خادمیاران رضوی و جمعی از خیرین ۲۵ بسته گوشت قربانی در مناطق محروم  اهدا شد.

مسؤول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان خمام همچنین به نوزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده‌های کم‌برخوردار خمامی در ماه مبارک رمضان مورد اشاره قرار داد و گفت: رفع مشکلات معیشتی محرومان را یکی از اولویت‌های اصلی این کانون برشمرد و  برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در شرایط آسیب‌های ناشی از کرونا برای کمک به جوانان نیازمند ضروری است. 

 

 

انتهای پیام/۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads