کد خبر: 211636 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 آوریل 2021 - 12:16

دروازه‌بان خمامی تیم فولادخوزستان ؛

فولاد لیاقت صعود از گروهش را داشت/ فشردگی مسابقات زیاد بود

محسن فروزان دروازه‌بان خمامی تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابرالوحدات گفت: تیم الوحدات را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، می‌دانیم یک بازی خیلی سخت جلوی این تیم داریم و الوحدات نشان داده روز به روز بهتر شده است. ما مثل تمام مسابقات دیگر برای برد به زمین خواهیم رفت تا بتوانیم این مسابقات را با شرایط خوب ترک کنیم.

به گزارش خوبان خبر ؛ محسن فروزان دروازه‌بان خمامی تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابرالوحدات گفت: تیم الوحدات را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، می‌دانیم یک بازی خیلی سخت جلوی این تیم داریم و الوحدات نشان داده روز به روز بهتر شده است. ما مثل تمام مسابقات دیگر برای برد به زمین خواهیم رفت تا بتوانیم این مسابقات را با شرایط خوب ترک کنیم.

وی ادامه داد: گروه چهارم گروه مرگ بود، النصر و السد از بهترین تیم‌های آسیا در گروه ما بودند که بازیکنان گران و با کیفیتی دارند. هر تیمی در این گروه بود کار سختی داشت، اما نشان دادیم که فولاد چه تیم با کیفیتی است و در بیشتر مسابقات باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم. اگر کمی با دقت بودیم می‌توانستیم در دقایق حساس بهتر عمل کنیم. به نظر من در بازی رفت برابر النصر و السد حق ما برد بود.

این دروازه‌بان خمامی تصریح کرد: درست است پنج امتیاز در جدول داریم اما لیاقت ما خیلی بیشتر از این بود. بیشتر بازیکنان تیم ما تجربه زیادی در آسیا نداشتند، اما تیم‌های دیگر بازیکنان چندین میلیون دلاری و باتجربه‌ای داشتند. بازیکنان فولاد با تمام غیرت و تعصب در مسابقات حاضر شدند و لایق این بودیم که از گروه خود بالا برویم.

فروزان خاطرنشان کرد: در این مسابقات همه تیم‌ها با تمام بضاعت خود آمدند اما ما پنجره‌مان بسته بود و نتوانستیم با بهترین کیفیت و بازیکنان مورد نیاز کادر فنی در مسابقات فشرده ای که هر سه روز یک بار بازی انجام می‌شد، حاضر شویم و این موضوع به ما ضربه زد.

وی افزود: باید از جواد نکونام سرمربی تیم تشکر ویژه داشته باشیم، ایشان یکی از بهترین بازیکنان آسیا در زمان فوتبالش بود و تمام تجربه‌اش را به بازیکنان جوان انتقال داد. تمام نقاط ضعف و قوت تیم‌ها را در جلسات آنالیز به ما گفته بود و دقیقا از همان جایی ضربه خوردیم که سرمربی و کادرفنی هشدار داده بودند.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هم ما و هم سه تیم دیگر ایرانی نشان دادیم که ایران لیاقت این را دارد که چهار تیم مستقیم و بدون حضور در پلی‌آف در این مسابقات داشته باشد. یک پیشنهاد به AFC  نیز دارم و اینکه ای کاش این مسابقات سه روز یک بار انجام نمی‌شد چون تمام تیم‌ها و بازیکنان از نظر فنی، تاکتیکی و بدنی افت می‌کردند. اگر بازی‌ها با فاصله بیشتری انجام می‌شد تمام آسیا می‌توانستند فوتبال بهتر و باکیفیت‌تری را ببینند. کادر پزشکی و بدنسازی ما برنامه ریکاوری خیلی خوبی برای ما داشتند که توانستیم تا دقیقه آخر بجنگیم و با بهترین کیفیت خود در زمین حاضر شویم.

به گزارش خوبان خبر ، در هفته ششم وپایانی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا، تیم‌های فولاد ایران و الوحدات اردن از ساعت ۲۲:۳۰  امشب در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads