کد خبر: 211623 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 آوریل 2021 - 09:33

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ؛

توسعه کیفی در شهرک‌های صنعتی گیلان مهمترین اولویت در زمینه اجرای طرحهای عمرانی است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان بهمراه فرماندار شهرستان املش از شهرک صنعتی آسیاب سران و لگموج بازدید کردند.

به گزارش خوبان، فریبرز سعیدی کیا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان طی نشستی با محمد رنجبر فرماندار شهرستان املش با اشاره به اهمیت شهرکهای صنعتی برای جذب سرمایه گذار، استقرار واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار گفت: توسعه کیفی در شهرک‌های صنعتی استان مهمترین اولویت در زمینه اجرای طرحهای عمرانی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در ادامه افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی به علت محدودیت‌های اعتباری نتوانسته‌اند به تعهدات خود در تامین زیر ساختهای مورد نیاز تا ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی عمل کنند، ولی طی جلسات متعدد با مسئولین استان به ویژه در کارگروه حمایت از تولید پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

محمد رنجبر با تأکید بر نقش شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه گردد.

فرماندار املش گفت: با توجه به ویژگی‌ها و قابلیتهایی که استان گیلان و شهرستان املش دارد، می‌بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم، این در حالی می‌باشد که در حال حاضر صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل‌ها برای رونق اقتصاد می‌باشد

درپایان فریبرز سعیدی کیا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان و محمد رنجبر فرماندار شهرستان املش از ناحیه صنعتی آسیاب سران و لگموج بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/۳۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads