کد خبر: 21159 - تاریخ: شنبه، 16 مارس 2013 - 20:39

کواکبیان صبح امروز در نشستی خبری رسما اعلام کاندیداتوری کرد

خوبان خبر: دبیر کل حزب اصلاح طلب مردم سالاری در نشستی خبری کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری با شعار “دولت اخلاق” رسما اعلام کرد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر، مصطفی کواکبیان نماینده سابق مجلس در نشستی خبری با شعار “دولت اخلاق” صبح شنبه کاندیداتوری خود را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسما اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برای حضور در انتخابات شرطی ندارد، گفت: تنها شرط ما برای حضور در انتخابات اجرای دقیق قانون است.

کواکبیان با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید هدف دلسوزان کشور باشد، گفت: هیچ کس نباید در جهت محدود کردن حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای کوچکترین اقدامی انجام دهد، همه باید دست به دست هم دهیم تا حماسه ای پرشور همچون خرداد 88 آفریده شود.

همچنین وی با بیان اینکه ما خوشحال می شویم حبس ها و حصر ها وجود نداشته باشد، گفت: امیدواریم در آستانه عید نوروز وسیله استخلاص زندانیان سیاسی فراهم شود اما این را در راستای افزایش حضور مردم می خواهیم و نه شرط حضور.

همچنین میرزابابا مطهری نژاد رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری در خصوص اعلام کاندیداتوری کواکبیان گفت: در اردوی قم به کواکبیان تکلیف شد که در نشستی خبری کاندیداتوری خود را اعلام کند.

 

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads