کد خبر: 211584 - تاریخ: چهارشنبه، 28 آوریل 2021 - 22:46

با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان صورت گرفت:

افتتاح ساختمان حوزه بسیج خمام و چوکام تا توزیع ۵ سری جهیزیه به نوعروسان

سردار عبدلله پور با اشاره به پروژه های عمرانی در سطح شهرستان خمام اظهار کرد: پروژه های که امروز به بهره برداری رسیدند؛ساختمان اداری حوزه مقاومت حضرت شهری امام موسی کاظم (ع) خمام،حوزه مقاومت جواد الائمه در بخش چوکام و افتتاح مسکن محرومین در روستای شیجان هستند.

به گزارش خوبان خبر ؛ سردار عبدلله پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های عمرانی در سطح شهرستان خمام اظهار کرد: پروژه های که امروز به بهره برداری رسیدند؛ساختمان اداری حوزه مقاومت حضرت شهری امام موسی کاظم (ع) خمام،حوزه مقاومت جواد الائمه در بخش چوکام و افتتاح مسکن محرومین در روستای شیجان هستند.

عبدالله پور با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این میزان پروژه در خمام بیان کرد: برای احداث حوزه مقاومت شهری و سالن ورزشی آن مجموعاً ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان  با اشاره به اینکه در حاشیه افتتاح این پروژه ها،۵ جهیزیه به زوج‌های جوان سطح شهرستان خمام به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و در قالب کمک مومنانه توزیع می شود،ادامه داد: ارزش هر سری جهیزیه ۷۱ میلیون تومان است.

سردار عبدلله پور بابیان اینکه ۱۳۰۰ بسته کمک معیشتی توسط حوزه بسیج خمام از آعاز ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کردند،افزود:به ارزش ۳۸۹ میلیون تومان بوده است.

وی همچنین گفت:در قالب تجهیز پایگاه مقاومت اقلام اداری و ورزشی بین سطح پایگاه های بسیج شهرستان خمام با هدف احیای پایگاه‌ها توزیع می شود تا بتوانند بیش‌ازپیش به اسلام، نظام، انقلاب و مردم خدمت کنند.  

انتهای پیام/۲۱۲۱۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads