کد خبر: 211573 - تاریخ: چهارشنبه، 28 آوریل 2021 - 14:58

بر اساس شنیده‌ها ؛

۹ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در خمام رد صلاحیت شدند

در انتخابات این دوره شورای شهر در شهرستان خمام در سال ۱۴۰۰ ، بالغ بر ۳۲ نفر خود را کاندید کردند که یک نفر از آنها پیش از اعلام صلاحیت‌ها انصراف خود را اعلام کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛  انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

در انتخابات این دوره شورای شهر در شهرستان خمام در سال ۱۴۰۰ ، بالغ بر ۳۲ نفر خود را کاندید کردند که یک نفر از آنها پیش از اعلام صلاحیت‌ها انصراف خود را اعلام کرد.

در این دوره و از بین ۳۲ نامزد انتخاباتی صلاحیت ۹ نفر احراز نشد که براساس شنیده ها ۴ نفر از آنها اعضای فعلی شورای پنجم رد صلاحیت شدند.

بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر روستا در هیات اجرایی از ۱۹ فروردین آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت به مدت ۲۸ روز ادامه دارد و پس از بررسی صلاحیت توسط هیات اجرایی، هیات‌های نظارت شهرستان از ۲۱ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت ۴۲ روز صلاحیت داوطلبان را بررسی می‌کند.

به گزارش خوبان خبر ؛ سخنگوی هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گیلان در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات بیشتری از شمار رد صلاحیت شدگان، گفت: رد صلاحیت شدگان غالباً از اعضای شوراهای شهرهای فعلی هستند که صلاحیت ورود برای دوره بعدی انتخابات را پیدا نکرده‌اند.

کوچکی نژاد در پاسخ به اینکه رفتار هیئت نظارت در برابر برخی‌ها که نهایت فشار را برای اخذ صلاحیت جهت ورود به انتخابات شوراهای شهر وارد کرده اند، چیست، تصریح کرد: افرادی که در هیئت‌های نظارت شهرستانی رد شده‌اند بسیار بعید به نظر می‌رسد که در هیئت نظارت استانی تائید شوند چراکه هماهنگی و تفاهمی بسیار محکمی بین هیئت‌های نظارت شهرستانی و استانی وجود دارد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads