کد خبر: 211431 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 آوریل 2021 - 16:27

استفاده از آب بندان ها تحت هر عنوان دیگر مانند پرورش آبزیان یا محل گردشگری ممنوع است

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از آب بندان های بخش لشت نشاء

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی با همراهی سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان و احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان صبح امروز از آب بندان های بخش لشت نشاء بازدید کرد.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری با همراهی سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان و احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان صبح امروز از آب بندان های بخش لشت نشاء بازدید کرد.

احمد آقایی در این بازدید، آب بندان ها را مهمترین منبع ذخیره آب برای کشاورزان دانست و اظهار داشت: آب بندان های متعددی در بخش لشت نشاء وجود دارد که طی بررسی های به عمل آمده اشخاصی قصد واگذاری و فروش آنها را دارند.

وی با تاکید بر اینکه آب بندان ها در سراسر استان گیلان به تامین آب کشاورزی اختصاص دارند تصریح کرد: دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری آب بندان ها را نخواهد داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از عزم دستگاه قضایی و مدیران دستگاه های مسئول برای احیا و بهسازی آب بندان ها خبر داد و گفت: ماهیت آب بندان از ادوار گذشته، ذخیره آب برای کشاورزان منطقه بوده و استفاده از آن تحت هر عنوان دیگر مانند پرورش آبزیان یا محل گردشگری ممنوع است.

آقایی با اشاره به مساحت ۱۰۵ و ۲۴ هکتاری دو آب بندان در روستاهای لیچاه و کردخیل لشت نشاء اظهار امیدواری کرد: با مدیریت دستگاه قضایی و تدبیر متولیان امر این آب بندان ها احیا شده تا در راستای منافع کشاورزان از این ذخایر آبی بهره برداری شود.

 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads