کد خبر: 211418 - تاریخ: چهارشنبه، 21 آوریل 2021 - 23:14

دمای گیلان بین ۸ تا ۱۵ درجه خنک می شود

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلانگفت:به تدریج از فردا پنجشنبه با نفوذ سامانه خنک و بارش زا به منطقه روند کاهش دما(به طور متوسط ۸ تا ۱۵ درجه در نقاط مختلف استان ) تا جمعه پیش بینی می شود.

به گزارش خوبان، شبنم هادی نژاد اظهار داشت: همچنین علاوه بر کاهش دما از فردا تا جمعه شاهد رگبار ، رعد و برق و وزش باد در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای اواسط هفته آینده نیز بارندگی هایی پیش بینی می شود ،افزود:  همچنین از فردا ( پنجشنبه)  رگبار و رعد و برق و وزش باد در بعضی نقاط به طور موقتی شدید پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: بر این اساس؛ آسمان استان برای روز  پنجشنبه قسمتی ابری تا ابری و مه آلود ، کاهش دما و برای روز جمعه نیز شرایط مشابهی پیش بینی می شود.

هادی نژاد تصریح کرد:  آسیب به سازه های بنیان شهری و روستایی،آبگرفتگی، بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها، رانش و لغزش،برخورد صاعقه وسقوط درختان از جمله احتمالاتیست که طی مدت فعالیت این سامانه جوی  اتفاق بیفتد.

وی یادآور شد:طی شبانه روز گذشته بیشترین و کمترین دمای استان به ترتیب با ۳۵ درجه در منجیل و ۱۲ درجه بالای صفر در دیلمان ثبت شده است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان افزود: دمای رشت نیز  طی شبانه روز گذشته بین ۱۷ تا ۳۳ درجه در نوسان بوده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads