کد خبر: 211370 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 آوریل 2021 - 09:35

معاون بازرگانی سازمان صمت گیلان ؛

توزیع بیش از ۲ هزار تن اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در گیلان

معاون بازرگانی سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تأمین اقلام اساسی ماه مبارک رمضان نداریم، گفت: دو هزار تن انواع کالا در این ماه توزیع خواهد شد.

به گزارش خوبان، محمد فیض با اشاره به تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از دو هزار تن انواع اقلام مورد نیاز و مصرفی شهروندان در این ماه تأمین و توزیع خواهد شد.

وی به جذب ۸۰۰ تن شکر مصرفی خانوارهای گیلانی اشاره کرد و افزود: این میزان شکر از طریق پنج واحد بسته بندی فعال در استان گیلان در حال بسته بندی و توزیع بین شبکه‌های منتخب اعم از تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و واحدهای صنفی مختلف توزیع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت گیلان در ادامه قیمت هر بسته یک کیلوگرمی شکر را هشت هزار و ۷۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن مرغ گرم نیز بین واحدهای صنفی در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم نیز ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است، ادامه داد: گوشت قرمز منجمد تولید داخل نیز برای توزیع پیش بینی شده که هر کیلو سر و دست و گردن ۸۰ هزار تومان و گوشت ران نیز ۸۳ هزار تومان در بازار توزیع و به دست مصرف کننده خواهد رسید.

فیض در ادامه با اشاره به توزیع روغن مایع سرخ کردنی و پخت و پز و همچنین نیمه جامد، اظهار کرد: هزار و ۱۵۷ تن انواع روغن از هفت شرکت تولید کننده در خارج از استان گیلان تأمین شده که از طریق شرکت‌های پخش طرف قرار داد با این واحدهای تولید کننده در استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهروندان گیلانی به دلیل وجود کالا و ذخایر استراتژیک در زمینه تأمین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان نگران نباشند، ادامه داد: هر زمان که احساس شود که کالا از نظر توزیع در بازار با کمبود مواجه شده از ذخایر استراتژیک استفاده خواهد شد.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads