کد خبر: 211269 - تاریخ: چهارشنبه، 14 آوریل 2021 - 10:03

دلخوش: کاندیداهای انتخابات هرچه سریع‌تر تکلیف اذهان عمومی را روشن کنند

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افرادی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند باید زودتر اذهان عمومی را از سردرگمی خارج کرده و وارد بحث های کارشناسی و ارایه برنامه عملکردی شوند.

به گزارش خوبان ، سید کاظم دلخوش  ، درباره راهکارهای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو، بیان کرد: در بحث انتخابات ریاست جمهوری، باید کسانی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند هرچه سریع تر تکلیف خود را مشخص کنند و هرچه سریع تر اذهان عمومی را از سردرگمی خارج کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه تنها حدود دوماه دیگر تا انتخابات فرصت باقی است، تاکید کرد: باید هرچه سریع تر زمینه برای معرفی چهره ها به مردم فراهم شود و باید مناظرات و بحث های کارشناسی از الان آغاز شود و دیدگاه چهره ها و جریانات مختلف برای مردم تبیین شود.

نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز گفت: از زمانی که شوراها در حال شکل گیری هستند از طریق دستگاه های نظارتی و اجرایی باید آموزش ببینند که در طول دورانی که عضو شورا هستند خطایی از آن ها سر نزده و بدانند که چگونه عملکردی باید داشته باشند. ارتقای عملکرد شوراها خود عاملی مشوق برای حضور مردم در این انتخابات است.

دلخوش اظهار کرد: از سوی دیگر دستگاه های مسئول ذی ربط در شرایط فعلی برای حضور بیشتر مردم باید نسبت به ثبت نام داوطلبین شوراها آسان تر برخورد کنند چراکه شوراهای شهر و روستا با مجلس شورای اسلامی متفاوت است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads