کد خبر: 211169 - تاریخ: جمعه، 9 آوریل 2021 - 17:04

معاون دادگستری گیلان:

محیط زیست و حفظ انفال اولویت دستگاه قضایی در گیلان است

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: محیط زیست و حفظ انفال اولویت دستگاه قضایی در گیلان است.

به گزارش خوبان ، احمد آقایی با اشاره به اینکه محیط زیست و حفظ انفال یک مسئله جدی و اولویت دار برای دستگاه قضای استان گیلان است، اظهار کرد: در همین راستا در بازدید میدانی جهت تعیین جایگاه تجمیع زباله‌های شهرستان رودبار انجام شد.

وی با بیان اینکه رئیس کل دادگستری گیلان بعد از این بازدید دستور دادند که در اسرع وقت موضوع توسط دستگاه‌های متولی بررسی و اقدام شود، افزود: در صورت به ثمر رسیدن این طرح تا حدود زیادی مشکل مدیریت پسماند شهرستان رودبار برطرف شده و با ایجاد یک جایگاه لندفیل استاندارد، پنج جایگاه دفع نامناسب فعلی تعطیل و به صورت اصولی و مدیریت شده در یک‌جا متمرکز می‌شود.

آقایی در ادامه گفت: در بازدید دیگری که در راستای پیگیری دغدغه ورزشکاران و جوانان صورت گرفت، رئیس کل دادگستری استان با ارجعیت شماردن حفظ انفال و جلوگیری از تخریب آنان، دستور لغو مجوزها صادره برای برای یک معدن سنگ لاشه را صادر کرد.

علی فرهی رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار در این بازدید ضمن تشکر از حساسیت دستگاه قضا در خصوص مسائل محیط زیست، گفت: دستگاه قضا در شهرستان رودبار همواره یک حامی تمام قد در خصوص مسائل محیط زیست بوده که بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تصویب و اجرای هرچه سریع‌تر طرح تجمیع جایگاه زباله در شهرستان، یک گام مؤثر در جهت ساماندهی و مدیریت پسماند شهرستان صورت برداشته شود.

کد خبر 5184865
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads