کد خبر: 211156 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 آوریل 2021 - 10:12

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای تصریح کرد:

جزئیات درج اطلاعات ملکی و سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان+جدول

به گزارش خوبان ، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای جزئیات درج اطلاعات ملکی و سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور را اعلام کرد. بر اساس تکلیف مقرر در اصلاحیه ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب دی‌ماه ۱۳۹۹، “کلیه سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و مستاجر و تمامی مالکین واحدهای مسکونی مکلف هستند تا اطلاعات محل سکونت (اقامتگاه) و املاک تحت‌مالکیت خود (با مالکیت‌های رسمی، وکالتی، تعاونی شهری و روستایی) را ظرف مدت ۲ ماه از […]

به گزارش خوبان ، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای جزئیات درج اطلاعات ملکی و سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور را اعلام کرد.

بر اساس تکلیف مقرر در اصلاحیه ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب دی‌ماه ۱۳۹۹، “کلیه سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و مستاجر و تمامی مالکین واحدهای مسکونی مکلف هستند تا اطلاعات محل سکونت (اقامتگاه) و املاک تحت‌مالکیت خود (با مالکیت‌های رسمی، وکالتی، تعاونی شهری و روستایی) را ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ در سامانه املاک و اسکان درج کنند.

بدین‌منظور سرپرستان خانوار می‌توانند بر اساس آخرین رقم کد ملی خود (سرپرست خانوار) مطابق با جدول زمانبندی ذیل، به سامانه ملی املاک و اسکان کشور به آدرسhttps://amlak.mrud.ir  مراجعه کنند.

گفتنی است از تاریخ ۱۰ اردیبهشت کلیه سرپرستان خانوار می‌توانند بدون در نظر گرفتن آخرین رقم کد ملی خود برای درج اطلاعات مذکور به این سامانه مراجعه کنند.

در تبصره این اطلاعیه تصریح شده است: ثبت‌نام اشخاص حقوقی، اشخاص حقیقی که کمتر از ۱۸ سال سن دارند، اتباع خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انجام خوداظهاری از طریق سامانه در اینترنت و با رایانه شخصی بصورت رایگان برای عموم فراهم است. همچنین، در صورت تمایل استفاده از خدمات دفاتر پیشخوان دولت با هزینه شخصی نیز امکان‌پذیر است.

جدول زمابندی مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان کشور جهت درج اطلاعات سکونتی و ملکی

تاریخ مراجعه به سامانه آخرین رقم کدملی سرپرست خانوار
۱۹ و ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ۹
۲۱ و ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ۸
۲۳ و ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۷
۲۵ و ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ۶
۲۷ و ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۵
۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۴
۳۱ فروردین و اول اردیبهشت ۱۴۰۰ ۳
۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲
۴، ۵، ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱
۸ و ۹ اردیبهشت۱۴۰۰ صفر
۱۰ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ تمامی کدهای ملی
 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads