کد خبر: 210986 - تاریخ: جمعه، 2 آوریل 2021 - 14:37

شهردار خشکبیجار خبرداد

پاکبانان خشکبیجاری به جمع دریافت‌کنندگان واکسن کرونا پیوستند

صدراله فرخی روز گذشته در حاشیه آغاز مرحله نخست تزریق واکسن کرونا به پاکبانان شهر خشکبیجار گفت: ۳۲ پاکبان در این شهر مشغول فعالیت هستند که در فاز نخست تعداد ۱۸ نفر از این تعداد علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

به گزارش خوبان،  صدراله فرخی روز گذشته در حاشیه آغاز مرحله نخست تزریق واکسن کرونا به پاکبانان شهر خشکبیجار به خبرنگار خوبان خبر افزود: ۳۲ پاکبان در این شهر مشغول فعالیت هستند که در فاز نخست تعداد ۱۸ نفر از این تعداد علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

شهردار خشکبیجار با بیان اینکه پاکبانان پس از کادر درمان به دلیل نوع فعالیت کاری بیش از همه در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند، افزود: این گروه، آسیب‌پذیرترین قشر در ابتلا به این بیماری هستند و در صورت بی‌توجهی به امر واکسیناسیون می‌توانند انتقال‌دهنده ویروس به دیگران به ویژه خانواده‌های خود باشند که این موضوع به نوبه خود تبعاتی به دنبال دارد. 

وی اظهار کرد: پاکبانان شهرداری به‌طور مستقیم با زباله به ویژه ماسک‌های رها شده در معابر و خیابان‌های شهری سرو کار دارند و جمع‌آوری آنها آلودگی‌هایی دارد؛ بر همین مبنا، تزریق واکسن کرونا برای ایمن‌سازی این گروه زحمتکش و پرتلاش از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. 

صدراله فرخی با یادآوری این مطلب که تصویر پرتکرار و پرغصه رها شدن دستکش‌ها و ماسک‌ها در گوشه و کنار خیابان‌ها، کار سخت پاکبانان را دوچندان کرده و آنها را در معرض خطر قرار داده است، ادامه داد: پاکبانان شهرداری نه امکان دورکاری دارند و نه حتی، مردم برای حمایت از آنها نظافت عمومی را رعایت می‌کنند. این زحمت‌کشان بی‌ادعای جامعه این روزها در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند و فعالیت آنها در پاک‌سازی معابر و خیابان‌ها در پیشگیری از این ویروس منحوس، بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads