کد خبر: 210955 - تاریخ: چهارشنبه، 31 مارس 2021 - 13:58

شهردار خمام خبرداد:

آغاز تزریق واکسن کرونا به ۳۰ پاکبان خمامی

امروزچهارشنبه ۱۱ فروردین پس از هماهنگی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط شهرداری خمام با ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و همچنین دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مرحله اول طرح واکسیناسیون پاکبانان شهر خمام در مقابل بیماری کووید ۱۹ آغاز شد.

به گزارش خوبان خبر؛  امروزچهارشنبه ۱۱ فروردین  پس از هماهنگی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط شهرداری خمام با ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و همچنین دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مرحله اول طرح واکسیناسیون پاکبانان شهر خمام در مقابل بیماری کووید ۱۹ آغاز شد.

شهردار خمام در این خصوص به خرنگار خوبان خبر گفت: بدون شک پاکبانان جزو اقشار زحمت‌کش و خدوم جامعه محسوب می‌شوند که به جهت نوع خدمت خود، بیش‌تر در معرض پسماندهای عفونی و آلوده قرار دارند، اما با تمام این‌ها، لحظه‌ای فعالیت این عزیزان متوقف نشد.

 موسی فکور تصریح کرد: این گروه، آسیب پذیرترین قشر در معرض ابتلا به ویروس کووید ۱۹ هستند و در صورت بی توجهی به امر واکسیناسیون می توانند انتقال دهنده ویروس به دیگران به ویژه خانواده های خود باشند.

وی  با بیان اینکه در مرجله نخست واکسیناسیون علیه ویروس کرونا ۳۰ نفر از پاکبانان و پرسنل آرامستان باغ رضوان خمام دریافت کردند ، افزود :  در مراحل بعدی و طی روزهای آینده نیز مابقی پاکبانان این شهر واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام/۸۵۲۰


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads