کد خبر: 210934 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 مارس 2021 - 10:43

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان؛

۳ میلیون و ۷۵۰ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی وارد گیلان شدند

حلاج‌پور از ورود سه میلیون و ۷۵۰ هزار نفر مسافر به گیلان در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: مسافران و گردشگران باید از سکونت در واحدهای اقامتی غیرمجاز پرهیز کنند

به گزارش خوبان، گزارش ستاد اجرایی سفرهای نوروزی گیلان تا روز نهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ و تعداد ورود گردشگران به استان را برشمرد و اظهار داشت: تا مدت اعلام شده و طبق آمارهای دریافتی تعداد سه میلیون و ۷۵۰ هزار مسافر از طریق زمینی و هوایی به گیلان وارد شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان آمار مسافران خارج شده از استان را هم مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: همچنین در این مدت تعداد سه میلیون و ۷۵۵ هزار نفر از استان گیلان خارج شده‌اند.

حلاج‌پور از وارد شدن ۷۶۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه به گیلان از طریق مبادی ورودی استان خبر داد و تصریح کرد: در این باره زمانی حدود ۶۵۹ هزار دستگاه خودرو از استان خارج شده‌اند.

وی اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعزام تیم‌های نظارت و بازرسی به اماکن اقامتی، تفریحی و ردشگری گیلان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تیم‌های نظارتی ستاد خدمات سفرهای نوروزی گیلان نحوه‌ خدمت‌رسانی و رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی را رصد می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه نقض در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با واحدهای متخلف برخورد می‌شود ابراز داشت: آموزش‌های لازم برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی از قبل به واحدهای اقامتی، تفریحی و گردشگری داده شده است.

حلاج‌پور در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم گردشگران و مسافران نوروزی که در مدت تعطیلات به استان گیلان وارد می‌شوند نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و نسبت به کوتاه‌ کردن زمان سفر خود و برنامه‌ریزی جهت بازگشت خود اقدام کنند.

پایان پیام/۸۴

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads