کد خبر: 210920 - تاریخ: دوشنبه، 29 مارس 2021 - 13:11

بیش از ۲۸۰۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری گیلان انجام شده است

به گزارش خوبان ، مسعود حلاج‌پور ظهر دوشنبه در گفتگویی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان گیلان در ایام نوروز با دقت بیشتری انجام می‌شود، اظهار کرد: چهار اکیپ نظارتی در سراسر استان نسبت به این کار اقدام می‌کنند. وی با بیان اینکه از ابتدای ورود مسافران به […]

به گزارش خوبان ، مسعود حلاج‌پور ظهر دوشنبه در گفتگویی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان گیلان در ایام نوروز با دقت بیشتری انجام می‌شود، اظهار کرد: چهار اکیپ نظارتی در سراسر استان نسبت به این کار اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای ورود مسافران به استان گیلان تاکنون بیش از دو هزار و ۸۳۶ مورد بازدید از تأسیسات گردشگری گیلان انجام شده است، گفت: بازدیدهای میدانی به صورت مستمر از نحوه خدمات رسانی و رعایت دستور العمل های بهداشتی از مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری استان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با واحدهایی که دستور العمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، افزود: مسافران و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موردی می‌توانند موضوع را به اطلاع اکیپ‌های نظارتی برسانند.

وی با اشاره به نارنجی شدن شهرستان رودسر، اضافه کرد: مسافران نوروزی با کوتاه کردن زمان سفر و برنامه‌ریزی جهت بازگشت، تمامی پروتکل‌های اعلام شده را در هنگام سفر رعایت کرد و از سکونت در واحدهای اقامتی غیرمجاز در مدت اقامت در استان گیلان جدا پرهیز کنند.

حلاج پور ادامه داد: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی بیش از سه میلیون و ۳۹۷ هزار مسافر وارد استان و از آن خارج شده اند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads