کد خبر: 210883 - تاریخ: شنبه، 27 مارس 2021 - 08:58

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان؛

کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مرغ احتکار شده در گیلان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مرغ احتکار شده در فروشگاه مدنظر خبر داد و گفت: پس از دریافت اخبار مبنی بر احتکار مرغ با یکی از نمایندگان اداره صمت به فروشگاه مدنظر رفته و ۷۰۳ کیلوگرم مرغ در آن مکان کشف شد.

به گزارش خوبان، سرهنگ ارحام عفت‌دوست امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخورد با اختلال‌گران نظام اقتصادی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی همواره عده‌ای سودجو و احتکار کننده در صدد تلاش برای ایجاد اختلال در تامین کالاهای اساسی بوده و در همین راستا نیروی انتظامی هیچ‌گونه مماشاتی با اینگونه افراد از خود به خرج نمی‌دهد.

وی با اشاره به دریافت اخباری مبنی بر احتکار مرغ در یکی از فروشگاه‌های شهرستان‌ رشت گفت: در چند هفته گذشته مقابله با احتکار کنندگان و مجرمان اقتصادی توسط نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی تشدید و پس از دریافت اخباری مبنی بر احتکار مرغ در یکی از فروشگاه‌های در شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مرغ احتکار شده در فروشگاه مدنظر خبر داد و افزود: پس از دریافت اخبار مبنی بر احتکار مرغ کارهای شناسایی و صحت و سقم اخبار آغاز و پس از محرز شدن احتکار، با یکی از نمایندگان اداره صمت به فروشگاه مدنظر رفته و ۷۰۳ کیلوگرم مرغ در آن مکان کشف شد.

عفت‌دوست با اشاره به اینکه متهم ۳۷ ساله با تشکیل پرونده به سازمان صمت تحویل داده شده است، بیان کرد:مرغ‌های کشف شده در آن فروشگاه با ارزش ریالی ۱۴۳ میلیون و ۴۱۲ هزار ریال  با هماهنگی ادارات تعزیرات حکومتی و صمت به قیمت مصوب در بین مردم توزیع شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با درخواست از مردم در خصوص اطلاع‌رسانی به موقع قاچاق و احتکار به نیروی انتظامی تصریح کرد: مردم همواره یا و همراه نیروی انتظامی بوده و بسیاری مشکلات با کمک همین مردم برطرف می‌شود، به این دلیل از مردم درخواست دارم صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads