کد خبر: 210813 - تاریخ: چهارشنبه، 24 مارس 2021 - 13:49

بخشدار خشکبیجار خبر داد ؛

دستگیری سارق سیم کابل‌های برق در خشکبیجار/ ۲ نفر مصدوم شدند

سید رضا صفوی، از دستگیری سارق کابل برق و مصدوم شدن دو نیروی بسیجی در بخش خشکبیجار خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ یکی از چالش‌های امروز در صنعت برق به‌ویژه در شبکه توزیع، سرقت کابل‌های مسی از سوی سارقان به‌ویژه در روستاها است.

سرقت سیم و کابل‌های مسی در شبکه توزیع یکی از مشکلاتی است که نه‌تنها دولت که متولی تأمین و توزیع انرژی است بلکه مردم که ذینفعان اصلی آن هستند را نیز با چالش جدی روبرو کرده است.

خوشبختانه با هشیاری و حضور به‌موقع شبکه توزیع، دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و همچنین مردم از سرقت قابل‌توجه کابل‌های برق در استان جلوگیری شده اما همچنان سرقت کابل یکی از پرسودترین درآمد سارقان و سودجویان محسوب می‌شود.

سحرگاه امروز نیز قرار بود بخشی از شبکه برق در یکی از روستاهای بخش خشکبیجار‌ رشت توسط سارقی قطع و به فروش رسانده شود اما این حضور به‌موقع و هشیارانه مردم مانع آن شد.

بخشدار خشکیبجار  خبر داد که دو تن از نیروهای بسیجی و فداکار به همراه دهیار یکی از روستای بخش ساعت پنج صبح با سارق سیم‌های برق مواجه شدند که سارق بارویت دو مرد پا به فرار گذاشت.

به گفته سید رضا صفوی، سارق باسیم‌های دزدی تصمیم به فرار گرفته بود که رشادت و ایثارگری یک پدر و پسر فداکار مانع از فرار وی شدند.

به گفته وی، سارق در تعقیب و گریز و درگیری با این تن با ماشین خود و همچنین چاقو دست هر دو نفر را زخمی کرد اما مقاومت پدر و پسر به همراه دهیار باعث شد سارق دستگیر شود.

صفوی گفته که سارق کابل‌های برق یکی از روستاهای بخش خشکیبجار هم‌اکنون توسط پلیس داده‌شده و بازداشت است.

در پی درگیری فیزیکی سارق کابل برق در یکی از روستاهای خشکیبجار با مردم روستا، سارق چندین ناحیه از بدن پدر و پسر فداکار را مصدوم کرده‌ است.

به گفته بخشدار خشکیبجار، مضروب شوندگان در یکی از بیمارستان‌های مرکز استان جهت مداوا اعزام شدند که پدر مرخص اما پسر به سبب شدت جراحات وارده همچنان تحت مداوا قرار دارد.

به گزارش خوبان خبر ، صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت به همراه بخشدار و فرمانده حوزه بسیج خشکبیجار از مصدومیت حادثه عیادت  و  درگفت و گو با پزشکان معالج در جریان آخرین مراحل و وضعیت درمانی آن ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/۸۵۲

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads