کد خبر: 21080 - تاریخ: جمعه، 15 مارس 2013 - 21:04

کوچکی نژاد: در تلاشیم بودجه 92 قبل از سه ماهه اول ابلاغ گردد.

خوبان خبر: کوچکی نژاد در خصوص شهرستان شدن خمام اظهار داشت: ما پیگیر هستیم تا همه ی مناطق رشت ارتقا پیدا کند از جمله بخش خمام که البته نسبت به مناطق دیگر کار خمام جلوتر می باشد

به گزارش خوبان: مهندس کوچکی نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان خمامی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص بودجه سال 1392 اظهار داشت: در ارتباط با بودجه سال 92 با توجه به کاهش منابع کشور در بخش نفت که بودجه ی اصلی کشور ما از این بخش تامین می گردد، شاهد کاهش بودجه بودیم.

وی ادامه داد: هم چنین دو نکته در بودجه سال 92 خیلی سخت تر شده است: یک مورد بودجه آموزش و پرورش بوده که با توجه به این که قرار بوده 20% افزایش پیدا کند ، اما تنها 6% افزایش یافته است و چون این دستگاه ، یک دستگاه مهم است، به همین دلیل این کاهش اعتبار یک مقدار ما را دچار مشکل خواهد کرد.

نکته ی دیگر این که بودجه ورزش 1% حذف شده، البته در لایحه در یک جدول متمرکز رقمی آورده شده که تلاش ما این است که آن را برقرار کنیم. در بخش دانشگاه ها ، ردیف بودجه دانشگاه ها کلاً حذف شده و زیر مجموعه وزارت آموزش عالی درآمده که این برخلاف برنامه پنجم توسعه می باشد که این باید اصلاح گردد. تمامی دستگاه های دیگر نیز به این شکل می باشند که دستگاه های مستقل بودجه ی های آن حذف شده و بعضی بودجه ها که ملی بوده، استانی شده که شاید آسیب هایی را به برخی دستگاه ها وارد کند. در حال حاضر تقریبا کمیسیون ها در تلاشند تا کارشان را تا آخر هفته به اتمام برسانند و جلسات بعدی ، بعد از عید تشکیل گردد و امید داریم که قبل از سه ماهه اول بودجه 92 ابلاغ گردد.

کوچکی نژاد هم چنین در خصوص شهرستان شدن بخش خمام اظهار داشت: ما پیگیر هستیم تا همه ی مناطق رشت ارتقا پیدا کند از جمله بخش خمام که البته نسبت به مناطق دیگر کار خمام جلوتر می باشد و معتقد به این هستیم که خود مردم خمام، شورای اسلامی شهر و بزرگان منطقه در این زمینه تلاش ویژه ای را نسبت به مناطق دیگر انجام می دهند. و امید داریم که بتوانیم این خواسته ی دیرینه ی مردم خمام اجرا گردد و من امیدوارم که انجام شود.

 

انتهای پیام/87


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads