کد خبر: 210790 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 مارس 2021 - 10:49

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس؛

تقویت اقتصاد ملی و معیشت مردم هدف اصلی رفع موانع تولید

– نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه اقتصاد ملی و معیشت مردم هدف اصلی رفع موانع تولید، گفت: فرهنگ سازی در زمینه تولید نیز ضروری است و باید به آن توجه کرد.

به گزارش خوبان خبر ، سید علی آقازاده  اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ به سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، رفع موانع تولید را زمینه‌ساز جهش تولید دانستند چرا که منافع و دستاوردهای مهمی برای اقتصاد ملی و معیشت مردم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه علاوه بر رونق تولید باید پشتیبانی درستی صورت بگیرد تا آهنگ تولید ادامه یافته و رونق یابد، افزود: همگان امروز به ضرورت رونق تولید، پشتیبانی از آن و رفع موانع اذعان دارند و قاچاق کالاهای غیر ضروری و غیرموجه که منجر به خروج ارز از کشور می‌شود را برای اقتصاد کشور آسیب زا می‌دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مسئله رونق تولید با توجه به اسناد بالادستی، تاکید کرد: برای دستیابی به پیشرفت اقتصادی بدون اتکا به قدرت‌های غربی، متناسب با ارزش‌ها باید به استعدادهای سرشار داخلی و منابع غنی اتکا کرده و باورمند به توانمندی‌ها، برای اقتصادی پیشرفته تلاش کرد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اراده مجلس یازدهم مبنی بر حمایت از تولید و تولیدکنندگان، افزود: مشکلات فراوانی از جمله بروکراسی‌های موجود پیش روی تولید کنندگان وجود دارد که در مرحله پشتیبانی از سرمایه‌گذاران، باید اصلاح شود.

آقازاده با اشاره به اینکه موانع بانکی نیز مشکلات زیادی را برای تولید کنندگان ایجاد کرده است، گفت: مشکلات موجود در حوزه تولید، همانند ترمز مانع چرخش چرخ‌های تولید کشور شده که باید با دقت و اراده محکم این مشکلات برطرف و تحقق جهش تولید روی سفره‌های مردم احساس شود.

وی با تاکید بر رفع عقب‌ماندگی‌های تولید در سال جدید با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و لزوم فراهم شدن همه بسترها برای ایجاد اقتصادی پویا، اضافه کرد: باید همه بسترها فراهم شود و با برطرف کردن موانع باید برای یک تحول اساسی در حوزه اقتصادی تلاش مضاعف کرد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ تولید، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی برای مانع‌زدایی نیز از موضوعات مهمی است که باید به صورت جدی نهادینه شود تا همگان با وحدت و انسجام ملی و باور به توانمندی‌ها، پایداری و مقاومت در برابر فشارها در راستای خنثی کردن تحریم‌ها را در پیش بگیرند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads