کد خبر: 210788 - تاریخ: دوشنبه، 22 مارس 2021 - 18:27

فرمانده ان عتظامی گیلان

کاهش ۵۰ درصد جانباختگان تصادفات جاده ای در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور ۵۳۰ گروه انتظامی، ترافیکی و خدمات رسان در محورهای استان، گفت: آمار جان باختگان ناشی از تصادفات ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خوبان ، سردار عزیزالله ملکی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای انتظامی، ترافیکی و خدماتی در محورهای استان گیلان مستقر هستند، گفت: این افراد در قالب ۵۳۰ گروه ساماندهی شده‌اند.

وی به اجرای طرح نوروزی پلیس در سطح محورهای ورودی و خروجی استان گیلان اشاره کرد و گفت: با حضور این نیروها و اقدامات انجام شده در مقایسه با گذشته شاهد کاهش ۵۰ درصد آمار جان باختگان ناشی از تصادفات جاده‌ای در گیلان هستیم.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به افزایش ورود خودرو به استان، افزود: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار خودرو وارد از سه محور جنوبی، شرقی و غربی وارد استان گیلان شده‌اند.

وی ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۱۰ درصدی ورود خودرو به استان گیلان طی روزهای گذشته مواجه هستیم.

سردار ملکی با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مسافران در هنگام ورود به استان گیلان به منظور پیشگیری از انتقال و ابتلاء به ویروس کرونا، گفت: در زمینه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نیز با پلیس همکاری کنند.

کد خبر 5174382

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads