کد خبر: 210768 - تاریخ: یکشنبه، 21 مارس 2021 - 09:39

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

بستری ۷۲ بیمار بد حال در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گیلان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم پرهیز از سفر به این استان با توجه به شرایط شکننده آن، گفت: حال ۷۲ بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گزارش خویان ، آبتین حیدرزاده  با اشاره به وضعیت شکننده استان گیلان از نظر کرونا، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان در حال حاضر نیز عدد قابل توجهی است.

وی به تلاش‌های شبانه روزی تیم‌های درمانی در مرکز استان و شهرستان‌ها برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی، افزود: یکی از انتظارات و خواسته‌ها ما از هموطنان این است که با توجه به شرایط شکننده گیلان به این استان سفر نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم رعایت دستور العمل ها و عدم حضور در مکان‌های مسقف، گفت: حضور در امکان مسقف و اجتماعات میزان انتقال و ابتلاء به کرونا را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه تأکید کرد: انتظار داریم با همکاری و مشارکت مردم و رعایت دستور العمل ها، استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماع و دورهمی ها و رعایت فاصله اجتماعی بتوانیم امسال کرونا را شکست دهیم.

حیدرزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۶۸ نفر طی شبانه روز گذشته به مجموع این بیماران اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ۷۲ نفر از این بیماران بد و در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند، اضافه کرد: هفت نفر از این بیمار در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.

کد خبر 5173658

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads