کد خبر: 210715 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 مارس 2021 - 09:09

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان مطرح کرد

اشغال ۲۰ درصد از ظرفیت هتل‌های گیلان توسط مسافران نوروزی/۴۰ هزار تخت آماده اسکان مسافران

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه ۴۰ هزار تخت برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، گفت: ضریب اشغال ظرفیت‌ هتل‌ها و اماکن اقامتی استان توسط مسافرین نوروزی به ۲۰ درصد رسیده است که پیش بینی می‌کنیم این ظرفیت طی دو روز آینده به ۴۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش خوبان خبر ، مسعود حلاج‌پور امروز در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بعد از خسران سنگینی که صنعت گردشگری طی یکسال گذشته در پی شیوع کرونا متحمل شد، حسب دستور ستاد ملی کرونا مقرر شد همه استان‌های کشور فارغ از رنگبندی در نوروز ۱۴۰۰ فعال باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه ۴۰ هزار تخت برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، افزود: مقرر شد استان گیلان به همراه سایر استان‌های شمالی با استفاده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، مسئولیت میزبانی از مسافران نوروزی را داشته باشد که در این حوزه تاکنون ۲۰ درصد از ظرفیت‌ هتل‌ها و اماکن اقامتی استان توسط مسافرین نوروزی مورد بهره‌مندی قرار گرفته است، پیش بینی می‌کنیم این ظرفیت طی دو روز آینده به ۴۰ درصد افزایش یابد.

وی گفت: در این راستا هماهنگی‌های لازم با همکاران‌مان در دستگاه خدمات‌رسان از جمله سازمان صمت، علوم پزشکی، ناجا و پلیس راهور انجام شده و مقرر شده طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا سفرهای نوروزی با شعار «سفر مسئولانه» شکل گیرد و مسئولیت‌ها هم ابلاغ شود.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads