کد خبر: 210689 - تاریخ: چهارشنبه، 17 مارس 2021 - 13:40

آمار حوادث چهارشنبه سوری در خمام؛

انجام ۹ ماموریت توسط آتش‌نشانان تا مصدوم شدن ۱ نفر

چهارشنبه سوری یکی از جشن‌های ایرانی بوده که از غروب آخرین سه‌شنبه اسفند ماه تا پس از نیمه شب تا آخرین چهارشنبه سال، برگزار می‌شود.

به گزارش خوبان خبر ، چهارشنبه سوری یکی از جشن‌های ایرانی بوده که از غروب آخرین سه‌شنبه اسفند ماه تا پس از نیمه شب تا آخرین چهارشنبه سال، برگزار می‌شود.

برافروختن و پریدن از روی آتش مشخصه اصلی آن است. این جشن، نخستین جشن از مجموعه جشن‌ها و مناسبت‌های نوروزی بوده که با برافروختن آتش و برخی رفتارهای نمادین دیگر، به صورت جمعی در فضای باز برگزار می‌شود.

اما علیرغم همه تمهید مقدمات، شب گذشته شهروندان خمامی صدای هولناک انواع ترقه را شنیدند و فضای دودآلود گسترده‌تر از سال‌های پیش را تجربه کردند.

سطح معابر عمومی به‌ویژه کوچه‌های شهر خمام شب گذشته مملو از پسماند و بقایای آتش‌بازی‌های برخی هنجارشکنان بود که هیچ تعهد اجتماعی در خصوص پاک نگه‌داشتن شهر و محله خود نداشتند و با بی‌مهری تمام زحمت را بر پاکبانان شهر مضافاً تحمیل کردند.

مسوول واحد اورژانس خمام  صبح امروز در گفتگو با حوبان خبر با اشاره به اینکه شب گذشته با توجه به شیوع کرونا آئین سه شنبه پایانی سال کمرنگ ‌تر برگزار شد، گفت: متاسفانه برخی دیگر دست از رفتارهای پر خطر نکشیدند و باز هم با حوادث تلخ در روزهای پایانی سال مواجه شدیم.

محمد آقایی ادامه داد: طبق آمار اعلامی طی شب گذشته یک آقای ۴۹ از ناحیه چشم مصدوم شده که سریعاً توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

محمود تقی نژاد رئیس واحد آتش نشانی خمام نیز از انجام ۹ ماموریت در سطح شهر خمام خبر داد و عنوان کرد: اتفاقات در چهارشنبه سوری امسال در حد آتش گرفتن لاستیک و …بوده است، 

 

انتهای پیام/۱۲۲۱۱

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads