کد خبر: 210609 - تاریخ: دوشنبه، 15 مارس 2021 - 08:30

رئیس سازمان صمت گیلان:

توزیع ۶۰۰ تن میوه از فردا در گیلان/نظارت بر بازار تشدید می شود

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به آغاز توزیع ۶۰۰ تن میوه عید از فردا در استان، گفت: نظارت ها بر توزیع اقلام اساسی در بازار تشدید می شود.

به گزارش خوبان، فرهاد دلق پوش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید آغاز شده است، اظهار کرد: این اقدام هر ساله برای کاهش التهاب بازار شب عید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سیب و پرتقال شب عید از ۲۵ اسفند ماه در جایگاه‌های تعیین شده در استان گیلان توزیع خواهد شد، گفت :۶۰۰ تن سیب و پرتقال امسال توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه تلاش می‌شود بیشتر این میوه‌ها در مناطق کم برخوردار توزیع شود، افزود: در زمینه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان برای ایام عید نیز برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی در ادامه به توزیع اقلامی همانند شکر، مرغ و روغن در بازار استان گیلان اشاره و اضافه کرد: قیمت اقلام مذکور ۲۰ درصد از قیمت بازار کمتر است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف و یا مشکل در این زمینه با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

دلق پوش همچنین به تشدید نظارت‌ها بر بازارهای شب عید نیز تأکید و تصریح کرد: این اقلام با نظارت بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و همکاری تعاون روستایی جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: اقلام اعلام شده در هشت فروشگاه بزرگ و زنجیره‌ای در سطح شهرستان رشت توزیع می‌شود.

کد خبر 5169526
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads