کد خبر: 210592 - تاریخ: یکشنبه، 14 مارس 2021 - 17:42

با برگزاری انتخابات داخلی ؛

ریاست شورای شهرستان خمام به « علیرضا عبدی »رسید

؛ هیات رئیسه  شورای اسلامی شهرستان خمام در چهارمین و آخرین سال فعالیت این دوره از شورا امروز ” یکشنبه” با برگزاری انتخابات در فرمانداری برگزار و انتخاب شدند.

به گزارش خوبان خبر ؛ هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان خمام در چهارمین و آخرین سال فعالیت این دوره از شورا امروز ” یکشنبه” با برگزاری انتخابات در فرمانداری برگزار و انتخاب شدند.

با برگزاری این انتخابات علیرضا عبدی و حسن نوروزی عضو شورای اسلامی بخش مرکزی خمام به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان خمام انتخاب و معرفی شدند.

مجتبی عزیز صفت از عضو شورای بخش چوکام و سید رضی مودب پور عضو شورای اسلامی شهر خمام به ترتیب به‌ عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین سید مجتبی حسینی نسب از شورای شهر خمام به عنوان سخنگوی شورا و سید رضی مودب پور به نماینده شورا در شورای استان انتخاب شدند.

ارایه پیشنهادات لازم در زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی شهرستان به دستگاه های اجرایی ذیربط و کمیته برنامه ریزی شهرستان و شورای استان، نظارت بر حسن اجرای تصمیمات شورای اسلامی شهرستان خمام، هماهنگی و رسیدگی به مسائل و حل و فصل مشکلات فی مابین شورای اسلامی شهر و بخش در مواردی که قابل قابل پیگیری قضایی نیست از جمله وظایف شورای اسلامی شهرستان خمام است.

انتهای پیام/۸۵۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads