کد خبر: 210574 - تاریخ: یکشنبه، 14 مارس 2021 - 08:48

نوروز تمامی مراکز خدمات نظام سلامت در گیلان فعالند

به گزارش خوبان، دکتر آبتین حیدرزاده  افزود : در ایام نوروز مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته برای ارایه خدمات بهداشتی به مردم فعال  می باشند و سایر مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و شهری روستایی در ساعات اداری باز هستند.  وی اضافه کرد: خانه های بهداشت در روستاهای بالای دو هزار نفر نیز طی ایام […]

به گزارش خوبان، دکتر آبتین حیدرزاده  افزود : در ایام نوروز مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته برای ارایه خدمات بهداشتی به مردم فعال  می باشند و سایر مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و شهری روستایی در ساعات اداری باز هستند.

 وی اضافه کرد: خانه های بهداشت در روستاهای بالای دو هزار نفر نیز طی ایام تعطیل و غیرتعطیل نوروز در ساعات اداری فعالند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: خانه های بهداشت در روستاهای کمتر از دو هزار نفر جمعیت در روزهای غیر تعطیل فعال است ضمن اینکه در روزهای تعطیل بهورز این مراکز آماده باش بوده و  به محض اعلام نیاز به محل مراجعه می کند.  

وی با بیان اینکه از کل پایگاه های ارایه خدمات نظام سلامت به عنوان دیده ور بیماری ها در گیلان استفاده می کنیم، گفت : شهروندان و یا اهالی روستایی استان در صورت مشاهده هر موردی در مورد فعالیت این مرکز بر خلاف برنامه زمانبندی مشخص شده می توانند موضوع را بلافاصله به مرکز بهداشت شهرستان محل سکونت یا استان اطلاع دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده کوچکترین علایم بیماری کرونا به مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته یا مراکز جامع سلامت مراجعه کنند و از خوددرمانی بپرهیزند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads