کد خبر: 210558 - تاریخ: شنبه، 13 مارس 2021 - 15:32

فرمانده انتظامی گیلان؛

کشف احتکار ۱۳ میلیاردی در طرح «مبارزه با احتکار» در گیلان

به گزارش خوبان خبر ، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با احتکار و قاچاق کالا، اظهار کرد: نیروی انتظامی با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از برخورد قاطع انجام خواهد داد. وی به اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار به مدت سه روز با […]

به گزارش خوبان خبر ، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با احتکار و قاچاق کالا، اظهار کرد: نیروی انتظامی با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از برخورد قاطع انجام خواهد داد.

وی به اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار به مدت سه روز با محوریت پلیس امنیت اقتصادی گیلان اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۳ میلیارد ریال اقلام و کالاهای احتکار شده کشف و ضبط شد.

سردار ملکی با اشاره به کالاهای کشف شده در این طرح، اضافه کرد: در قالب این طرح هزار و ۲۲۴ حلقه لاستیک، ۲۲ هزار عدد ماسک، ۲۶ تن و ۷۵۰ کیلوگرم قند و شکر، ۱۸ تن و ۳۴۰ کیلوگرم آرد و نشاسته، ۶۶۹ کیلوگرم روغن خوراکی، ۵۵۶ کیلوگرم کود شیمیایی و ۴۴۴ قوطی رب احتکاری کشف شد.

وی با بیان اینکه در همین راستا ۱۲ نفر دستگیر و ۱۱ فقره فقره پرونده قضائی تشکیل شد، افزود: ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۱۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی گیلان همچنین به روزهای پایانی سال و چهارشنبه آخر سال اشاره و تصریح کرد: پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم، اثربخش، کم هزینه و نتایج مهم و قابل قبولی را به دنبال خواهد داشت، افزود: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم است.

سردار ملکی با اشاره به اینکه پلیس مخالف شادی شهروندان نیست اما با کسانی که در صدد برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش مردم هستند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد، ادامه داد: پلیس در تعطیلات نوروز با تقویت تیم‌های خود همانند گذشته همواره به برقراری و حفظ نظم و امنیت شهروندان در جامعه خواهد پرداخت.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads