کد خبر: 210532 - تاریخ: جمعه، 12 مارس 2021 - 17:46

تاکید امام جمعه خمام برای تسریع در روند اجرای پروژه میدان ولیعصر

به گزارش خوبان خبر ؛  حجت الاسلام‌والمسلمین‌ حامد اسدالله زاده ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان خمام با اشاره به اینکه تربون نماز جمعه باید مکانی برای گفتن مطالبات مردم و تبیین عملکرد مسوولان شهرستان باشد، اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی مردم که متأسفانه علیرغم قول های مکرر مسوولان، […]

به گزارش خوبان خبر ؛  حجت الاسلام‌والمسلمین‌ حامد اسدالله زاده ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان خمام با اشاره به اینکه تربون نماز جمعه باید مکانی برای گفتن مطالبات مردم و تبیین عملکرد مسوولان شهرستان باشد، اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی مردم که متأسفانه علیرغم قول های مکرر مسوولان، هنوز عملیاتی نشده، وضعیت نابسامان میدان ولیعصر خمام است.

وی با بیان اینکه شهرداری خمام مدعی‌است این میدان در اختیار اداره راه و شهرسازی است و اصلاح هندسی میدان را توسط کارشناسان به اداره راه و شهرسازی است، گفت: اداره راه و شهرسازی هم که مدت ها مدعی‌است موافق اصلاح هندسی میدان بوده و اعتبار لازم را هم پیش بینی کرده است، پس اشکال کار کجاست که بعد از گذشت ماه‌ها هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است؟ تا کی باید در این میدان شاهد خسارت‌های جانی و مالی مردم خمام و مهمانانی باشیم که از خمام عبور می کنند؟

امام جمعه خمام با اشاره به تصادفات فراوان در محور خمام افزود: هنوز سفرهای نوروزی شروع نشده و مردم ما در روزها و ماه های گذشته شاهد تصادفات فراوان در این محور بوده اند که به اذعان پلیس راه یکی از عوامل بروز حوادث، کارشناسی نبودن این میدان است.

به گفته اسدالله زاده، انتظار از فرماندار شهرستان خمام این است که سریعا کمیته‌ای را جهت عملیاتی کردن این پروژه ترتیب دهند تا اگر دستگاهی کوتاهی در این زمینه دارد سریعا جبران شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads