کد خبر: 210454 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 مارس 2021 - 09:37

سالاری در دیدار با وزیر بهداشت مطرح کرد:

شاخص‌های زیرساختی حوزه بهداشت و درمان گیلان ارتقا یافت

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از حسن توجه دولت به حوزه سلامت گیلان، گفت: زیرساخت های بهداشت و درمان گیلان نسبت به مدت مشابه سال پیش ارتقاء یافته است.

به گزارش خوبان، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در وزارت بهداشت، با دکتر سعید نمکی مقام عالی وزارت بهداشت دیدار و گفت و گو کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با دکتر نمکی، از تلاش‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی‌های گذشته گیلان در زیرساخت‌های حوزه سلامت، اظهار داشت: در دو سال اخیر با نگاه مثبت مسوولان عالی دولت به ویژه وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه، شاخص‌های زیر ساختی حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان ارتقا یافته و تعداد قابل توجهی از تجهیزات پزشکی عام المنفعه مورد نیاز حوزه سلامت وارد استان شده است.

دکتر سالاری در ادامه با بیان اینکه پیش از شیوع کرونا به نظر می‌رسید زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان متناسب با جمعیت استان است، گفت: با مراجعه بیماران به مراکز بهداشتی و درمانی و کمبود فضای فیزیکی، تلاش مجموعه دولت به ویژه وزارت بهداشت برای افزایش زیرساخت‌ها از سر گرفته شد و اکنون به ثمر نشستن این پروژه‌ها را شاهد هستیم تا با بهره برداری از آن‌ها بار مراجعه مردم و سطح دسترسی آن‌ها به خدمات حوزه سلامت آسان‌تر شود.

وی همچنین در این نشست توجه بیش از پیش دولت را به ویژه وزارت بهداشت به جهت افزایش اعتبارات حوزه سلامت گیلان با عنایت به پراکندگی مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌های استان، خواستار شد.

در ادامه دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت دیدار و در خصوص مسایل و موضوعات پرسنلی و تامین اعتبار پروژ ه‌های عمرانی بحث و تبادل نظر کرد.

 
 
انتهای پیام/۲۱۲۱۲۱

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads