کد خبر: 210431 - تاریخ: دوشنبه، 8 مارس 2021 - 14:48

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان تاکید کرد

نظارت‌ها برای ایجاد بازاری آرام در شب عید تشدید ‌شود

معاون دادگستری گیلان : بازرسی ها برای تثبیت قیمت بازار و نظارت ها برای ارایه ی مطلوب تر انواع کالا و خدمات اساسی به مردم بیشتر می شود.

به گزارش خوبان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در هشتمین نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان در رشت با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و شب عید، بر ضرورت نظارت مستمر بر مراکز عرضه ی کالا و خدمات در سراسر استان تاکید کرد و افزود: توزیع عادلانه ی کالا در مراکز مختلف عرضه بویژه روغن، پیشگیری از بروز هرگونه اجحاف به مغازه داران در خصوص تبعیض در عرضه، اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه ی آخر سال و حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی و همچنین بازگشایی داروخانه ها در ایام نوروز از عمده ترین مصوبات نشست امروز شورای مدیریت پیشگیری استان بود. جان احمد آقایی با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از توان کادر درمان و ظرفیت مراکز درمانی استان برای مداوای بیماران کرونایی صرف می شود، تصریح کرد: از والدین انتظار می رود با توجیه فرزندان خویش در خصوص مخاطرات ناشی از آتش افروزی و ترقه پراکنی چهارشنبه ی آخر سال، از بروز هرگونه حوادت احتمالی پیشگیری کنند، چراکه اولویت مراکز درمانی، رسیدگی به بیماران کرونایی ست.
معاون پیشگیری از وقوع جرم همچنین با استناد به برخی گزارشات نهادهای نظارتی، هرگونه تبعیض در روند توزیع کالاهای اساسی در مراکز خرید را غیر قابل قبول دانست و افزود : کالاهایی همچون روغن و مواد پروتئینی با نرخ مصوب باید بطور یکسان در تمامی فروشگاهها عرضه شود تا مردم برای تهیه ی آن دچار مشکل نشوند.
وی در ادامه از دانشگاه علوم پزشکی خواست لیست پزشکان متخصص کشیک مراکز درمانی در ایام نوروز را به شورای مدیریت پیشگیری استان و دادستان ها ارایه کند تا از بروز هر گونه اخلال در روند ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز پیشگیری شود.
در ادامه ی این نشست هر یک از اعضا نظرات خود را در خصوص نحوه ی پیشگیری از اختلال در بازار شب عید، مخاطرات چهارشنبه ی آخر سال و راههای بهبود خدمات در مراکز درمانی و داروخانه های استان ارایه و بر ضرورت تشدید بازرسی ها در بستر تعامل مجموعه ی عوامل دست اندرکار تاکید کردند.
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads