کد خبر: 210366 - تاریخ: شنبه، 6 مارس 2021 - 10:40

گروه‌های کوهنوردی مجوز برگزاری تورهای گردشگری را ندارند

روزبه آلیانی، رییس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان از عدم صدور مجوز برای گروه‌های کوهنوردی به جهت برگزاری تورهای گردشگری خبر داد.

به گزارش خوبان، رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از عدم صدور مجوز برای گروه‌های کوهنوردی به جهت برگزاری تورهای گردشگری خبر داد.

روزبه آلیانی با اعلام این خبر گفت: در هفته‌های اخیر شاهد افزایش فعالیت گروه‌های کوهنوردی و تبلیغات غیر مجاز آنان جهت جذب گردشگر بوده‌ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: راهنمایان و دفاتر خدمات مسافرتی سال بسیار دشواری را سپری نمودند ولی هیچگاه از تصمیمات ستاد کرونا استان تمرد ننمودند و سلامت علاقه مندان به سفر برایشان مهم‌تر از اجرای برنامه‌های گردشگری بوده اما متاسفانه گروه‌های کوه نوردی به تنها چیزی که توجه نمی‌نمایند سلامت هموطنان عزیزمان است.

آلیانی افزود: مطابق با آیین نامه هیئت محترم وزیران و بند ۷قانون صنعت گردشگری هر گونه فعالیت گردشگری منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است برای چندمین بار از علاقمندان به سفر درخواست کرد تا فریب گروه‌های سودجو را که بدون هیچ ضابطه‌ای اقدام به اجرای برنامه‌های گردشگری می‌نمایند نخورند.

آلیانی در پایان ضمن تشکر از پرسنل زحمت کش پلیس پاوا استان که به طور مستمر در بازدیدها و نظارت‌های میدانی این اداره کل را همراهی مینماید اذعان داشت از هفته‌های آتی بر شدت برخورد با گروه‌های غیر مجاز کوهنوردی و گردشگری افزوده خواهد شد و اخبار مربوطه متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads