کد خبر: 210353 - تاریخ: جمعه، 5 مارس 2021 - 17:36

بارش باران و برف در گیلان/ خروج سامانه بارشی از اواخر وقت امروز

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش باران و برف در مناطق جلگه ای و کوهستانی استان، گفت: این سامانه به تدریج از اواخر وقت امروز از گیلان خارج می شود.

به گزارش خوبان، محمد دادرس  با اشاره به آغاز بارش باران از عصر روز گذشته در اکثر مناطق استان گیلان آغاز شده است، اظهار کرد: بارش‌ها در ارتفاعات، مناطق کوهستانی و دامنه‌ها به صورت برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی از اواخر وقت امروز (جمعه) به تدریج از استان گیلان خارج خواهد شد، افزود: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی در حال حاضر بارش برف در محور اسالم – خلخال حدود ۱۲ سانتی متر، محور پونل – خلخال ۱۰ سانتیمتر، محور سیاهکل – دیلمان، محور شفت – امامزاده اسحاق و گردنه حیران سفید پوش شده است.

مدیر کل هواشناسی گیلان ادامه داد: در این مدت بارندگی و وزش باد در پاره‌ای نقاط به طور موقتی شدید پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: با خروج این سامانه بارشی از اواخر وقت جمعه تا روز یکشنبه برای اکثر مناطق استان گیلان پایداری هوا، وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها پیش بینی می‌شود.

دادرس افزود: دریا نیز برای امروز مواج و برای انجام فعالیت‌های دریایی خطرناک خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر آسمان شهر رشت مرکز استان گیلان نیز ابری و مه آلود همراه با کاهش نسبی دما و در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد و از اواخر وقت کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی شده است.

دادرس گفت: دمای فعلی شهر رشت نیز بین ۶ تا ۸ درجه سلسیوس در نوسان است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads