کد خبر: 210332 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 مارس 2021 - 21:00

ضمن تکریم سروان صادق اصغرنژاد ؛

سروان علی نیا به‌ عنوان فرمانده حوزه بسیج بخش خشکبیجار معارفه شد

؛ مراسم آیین تکریم از فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید حوزه بسیج بخش خشکبیجار ظهر امروز در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی این بخش برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مراسم آیین تکریم از فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید حوزه بسیج بخش خشکبیجار ظهر امروز در سالن اجتماعات  کتابخانه عمومی این بخش برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نشات گرفته از انقلاب امام حسین(ع) است تصریح کرد: شعارهای مردم در پیروزی انقلاب با عاشورا و قیام امام حسین(ع) گره خورده بود.

سرهنگ  حامد با بیان اینکه فرهنگ و اندیشه بسیج هرجا که وارد شود، موفقیت در پی دارد، گفت: روح و تفکر بسیجی امروز در بین همه اقشار مردم وجود دارد و بسیجی اهل سازندگی، محرومیت زدایی، امر به معروف و نهی از منکر و اهل روشنگری است.

به گفته وی نقش و حضور بسیجیان بویژه در شرایط حساس کنونی بسیار ارزشمند است و بسیجیان به عنوان قشر دلسوز جامعه همواره گره گشای مشکلات بوده اند.

به گزارش خوبان خبر ؛ در این مراسم سروان سامان علی نیا بعنوان فرمانده حوزه بسیج بخش خشکبیجار معرفی و  از تلاش های سروان صادق قدردانی شد.

 

انتهای پیام/۸۵۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads