کد خبر: 210318 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 مارس 2021 - 16:17

در گفتگو با خوبان خبر مطرح شد:

موسی فکور: حقوق معوق کارگران شهرداری خمام پرداخت شد / احمدنیا: حدود ۸۰ درصد از ساختمان شوراپیشرفت فیزیکی داشته است

رئیس شورای شهر خمام با اشاره به ۸۰ درصد از ساختمان شورا پیشرفت فزیکی داشته است، افزود: امیدواریم در عمر شورای شهر پنچم به بهره برداری برسد.

به گزارش خوبان خبر ؛  اسماعیل احمدنیا امروز ر گفتگو با خبرنگار خوبان خبر  با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ علیرغم جلسات متعدد تام هم اکنون به تصویب نرسیده است، اظهار کرد: در طی این چند مدت سه جلسه برگزار و علیرغم تلاش‌های انجام شده بودجه ۲۵ میلیارد تومانی پیش بینی شده تا هم اکنون به تصویب نرسیده است.

وی بخشی از هزینه‌های شهرداری را مربوط به پرداخت حقوق کارکنان دانست و گفت: از ۲۵ میلیارد تومان بودجه پیش‌ بینی شده ۹ میلیارد تومان مربوط به حقوق کارکنان و مابقی به کارهای عمرانی شهرداری بوده و کپی بودجه به دست اعضا شورا رسیده است.

رئیس شورای شهر خمام با اذعان به اینکه هزینه کارهای عمرانی در سال آینده قطعا با افزایش مواجه می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تورم موجود و افزایش سرسام آور قیمت‌ها قطع در سال آینده لوله‌گذاری، آسفالت و انجام کارهای عمرانی در سال ۱۴۰۰ با افزایش ۲۰ درصدی مواجه می‌شود لذا امیدوارم بدانیم بودجه شهرستانی خمام در سال آینده چقدر است.

احمدنیا با تاکید بر لزوم تصویب بودجه شهرداری در سال آینده بیان کرد: چندین خیابان در طی این مدت شن‌ریزی شده و آماده آسفالت است زیرا در ۶ ماه اول سال به دلیل مساعد بودن هوا باید مراحل انجام آسفالت به خوبی انجام شود.

به گفته وی ،  پیاده رو شهرستان خمام یک چهار تا یک‌پنجم مزاییک خورده و آماده بهره برداری است زیرا حق مغازه دار این است وقتی عوارض می دهد بای جلو مغازه موزائیک شود.

رئیس شورای شهر خمام با اشاره به ایتکه  80 درصد از ساختمان شورا پیشرفت فزیکی داشته است، افزود: امیدواریم در عمر شورای شهر پنچم به بهره برداری برسد.

موسی فکور نیز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر ، با بیان اینکه پرداخت حقوق کارکنان شهرداری مهم‌ترین اولویت مسوولان شهرستان خمام است، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته حقوق تمامی کارکنان شهرداری خمام تا بهمن ماه پرداخت و عیدی آنان هم پرداخت شده و در تلاشیم تا حقوق ک مزایای اسفند ماه هم دور یک هفته آینده پرداخت شود. 

وی تمامی حقوق‌های پرداخت شده را حاصل درآمدهای شهرداری دانست و افزود: برای تحقق و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری یک قطعه زمین هم به فروش نرفته است و تمامی ماهی۶۰۰میلیون پرداختی کارکنان شهرداری حاصل از درآمد شهرداری بوده است.

 

انتهای پیام/۲۱۳۲۱۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads