کد خبر: 210280 - تاریخ: چهارشنبه، 3 مارس 2021 - 19:25

در دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر نوجوانان گیلان ؛

زور تیم فوتبال شهرداری خمام به فراز لاهیجان نرسید

شهرداری خمام و فراز لاهیجان در دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر نوجوانان گیلان عصر امروز در ورزشگاه تختی لاهیجان مقابل هم صف‌آرایی کردند؛که در پایان این بازی شهرداری خمام با نتیجه ۱ بر ۳ شکست خورد. 

به گزارش خوبان خبر؛

شهرداری خمام و فراز لاهیجان در دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر نوجوانان گیلان عصر امروز در ورزشگاه تختی لاهیجان مقابل هم صف‌آرایی کردند؛که در پایان این بازی شهرداری خمام با نتیجه ۱ بر ۳ شکست خورد.

بازی در ابتدای کار بدون تنش پیگیری می‌شد و حملات نصف و نیمه‌ای هم ‌روی دروازه هرکدام از تیم‌ها انجام می‌ شد ولی راهی به‌سوی دروازه‌ها نداشت تا اینکه در دقیقه ۱۷ دیدار عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم فراز لاهیجان و اشتباهات پی ‌در پی بازیکنان این تیم توپ به ابوالفضل ادبی بازیکن خوش آتی تیم شهرداری خمام رسید و موفق شد دروازه تیم میزبان را باز کند اما در ادامه این بازی و در دقیقه ۳۵ تیم میزبان مومق شد گل خورده را جبران کند تا این نتیجه در پایان نیمه اول باقی بماند.

نیمه دوم با حملات گسترده و هجومی شهردای خمام آغاز شد اما این فراز لاهیجان بود که توانست در دقیقه ۵۸ دروازه تیم مهمان را باز کند اما این پایان ماجرا نبود و در دقیقه ۸۰ مسابقه تیم فوتبال فراز لاهیجان توانست از فرصت میزبانی به خوبی استفاده کند و توانست گل سوم خود را روانه تیم حریف کند.

به گزارش خوبان خبر ، شهرداری خمام با این شکست ۲ امتیازی شد و با اختلاف ۱۰ امتیاز نسبت به صدرنشین در انتظار دیدار هفته آینده خود خواهد ماند.

انتهای پیام/۲۲۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads