کد خبر: 210261 - تاریخ: چهارشنبه، 3 مارس 2021 - 09:41

معاون بازرگانی سازمان صمت گیلان خبر داد؛

۲۰ اسفند ماه آغاز زمان توزیع کالاهای ضروری شب عید در گیلان

معاون بازرگانی سازمان صمت گیلان از آغاز توزیع کالاهای ضروری شب عید از ۲۰ اسفند ماه، گفت: جشنواره مجازی «نوروز ۱۴۰۰» در صورت بسته شدن واحدهای صنفی نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خوبان، محمد فیض با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور جشنواره ویژه ایام نوروز تحت عنوان «فروش فوق العاده» در استان گیلان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره با شعار «هر فروشگاه، نمایشگاهی به وسعت ایران» در خدمت شهروندان برای ارائه خدمات است.

معاون بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: اتحادیه‌های کیف و کفش، پوشاک، آجیل، قنادان و دیگر اقلام مصرفی که عموماً در پایان سال پر مصرف بودند در جشنواره فروش فوق العاده حضور فعال خواهند داشت.

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی با مراجعه به اتحادیه‌ها لیست کالاها و قیمت‌های خود را تحویل داده و سپس اتحادیه با کار کارشناسی کرده و پس از تأیید این قیمت‌ها ملاک عمل خواهد بود.

فیض با تاکید بر اینکه هر واحد صنفی باید کد شناسه، درصد تخفیف و افراد واجد شرایط جهت حضور در این جشنواره را درج کنند، افزود: شهروندان نیز می‌توانند با مراجعه به اتاق‌های اصناف صنفی لیست واحدهای صنفی دارای فروش فوق العاده را دریافت کنند.

وی از اجرای طرح جشنواره مجازی «نوروز ۱۴۰۰» از سوی اصناف خبر داد و عنوان کرد: اگر به هر دلیلی شاهد بسته شدن واحدهای صنفی باشیم این طرح جایگزین بوده و واحدها می‌توانند با ورود به این طرح نسبت به فروش کالاهای خود اقدام کنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads