کد خبر: 210234 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 مارس 2021 - 09:20

فرمانده پلیس راهور گیلان؛

ارسال پیامک جریمه خودرو به‌منزله قطعیت آن نیست

به گفته فرمانده پلیس راهور گیلان ارسال پیامک مبنی بر جریمه به‌منزله قطعی بودن آن نیست لذا صاحبان خودرو باید پیگیر جریمه شدن خود بوده و فوراً اقدام به پرداخت جریمه نکنند.

به گزارش خوبان، با شروع موج سوم کرونا در کشور ستاد ملی مدیریت و مبارزه با این ویروس جلسه‌ای فوری تشکیل و بر همین اساس و به‌منظور کنترل کرونا مصوب کرد.

بر اساس این مصوبه ورود و خروج خودروهای غیربومی به شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع و خودروها در صورت ورود به این شهرها با جریمه یک‌میلیون تومانی و ۵۰۰ هزارتومانی مواجه می‌شوند.

ولی این مصوبه باعث ایجاد نگرانی در بین افراد شاغل شده، زیرا عده‌ای محل کار آنان با محل سکونتشان متفاوت بوده و همین امر سبب جریمه برخی بعضاً سنگین شده است.

به این منظور دولت راهکاری را در این خصوص اندیشیده و افرادی که محل اشتغال و سکونتشان با یکدیگر متفاوت بوده باید به سایت فرمانداری شهرستان خود مراجعه و پس از ثبت‌نام و دریافت کد ره‌گیری به فرمانداری رفته و برگه تردد خود را دریافت کنند.

به گفته فرمانده پلیس راهور گیلان خودروها در صورت ورود به دو شهرستان‌ نارنجی ‌استان یعنی رودبار و رودسر جریمه‌شده و همچنان منع تردد خودروها از ساعت ۹ شب به بعد ادامه دارد.

امیر طالبی می‌گوید ارسال پیامک مبنی بر جریمه به‌منزله قطعی بودن آن نیست لذا صاحبان خودرو باید پیگیر جریمه شدن خود بوده و فوراً اقدام به پرداخت جریمه نکرده و از طریق سایت راهور ۱۲۰ نسبت به قطعیت جریمه خود مطلع شوند.

یکی از گلایه‌های مردم، جریمه بی‌مورد خودروهای آنان درحالی‌که در محل مذکور حضور نداشته‌اند بوده و در همین خصوص فرمانده پلیس راهور گیلان معتقد است تنها دلیل بروز این اشتباهات مخدوش و پوشاندن پلاک خودرو توسط برخی از افراد است، لذا صاحبان خودرو در صورت بروز این مشکل در زمان مشخص به پلیس راهور مراجعه و در صورت صحیح بودن ادعا، جریمه صفر می‌شود.

بنا بر اعلام گفته طالبی صاحبان خودرو در صورت داشتن برگ تردد و برگ تردد شبانه هیچ نگرانی در خصوص جریمه خودروهای خود نداشته و در زمان مقرر که در روزهای آینده اعلام می‌شود به پلیس راهور مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads