کد خبر: 210177 - تاریخ: دوشنبه، 1 مارس 2021 - 09:37

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان؛

اطلس سرمایه گذاری گیلان هر چه سریع تر آماده شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: اطلس سرمایه گذاری استان هر چه سریعتر آماده شود تا بتوان از آن به عنوان یک سند بالادستی در انجام وظایف استفاده کرد.

به گزارش خوبان،  آرش فرزام صفت روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران امور اقتصادی و دارایی  گیلان در رشت اظهار داشت: جذب سرمایه گذاری یکی از مهمترین مباحث مورد پی گیری ادار کل امور اقتصادی و دارایی است.

وی خاطر نشان کرد: به لحاظ قانونی امور اقتصادی و دارایی در استان در موضوع سرمایه گذاری خارجی فعالیت می کند اما با توجه به افول سرمایه گذاری خارجی می توان در بخش سرمایه گذاری داخلی از این سازمان به عنوان مجموعه توانمند اقتصادی کمک بگیریم و تنها منحصر به بحث سرمایه گذاری خارجی نکنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اقدامات پرثمر مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان اضافه کرد: مدیرکل سابق زمینه سازی هایی را انجام دادند، مباحثی را پی گیری کرده و بنا گذاشتند که باید با قوت دنبال شود.

وی سهولت در فضای کسب و کار را یکی از کارهای اجرایی در دوره کوتاه فعالیت مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان گیلان عنوان و تاکید کرد : این اقدامات باید پی گیری و دنبال شود.

مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی گیلان نیز که به عنوان معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب شد در این آیین به صورت وبینار در سخنانی با اشاره به اهمیت بهبود فضای کسب و کار بیان داشت: کارگروه بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری استان ها را در دستور کار داریم که بخشی از خلاء ها در این کارگروه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سید رضا عظیمی با بیان اینکه در ساختار تصمیم گیری استان نیاز است تا در مورد جایگاه امور اقتصادی و دارایی بازنگری شود، خاطر نشان کرد: ساختار تصمیم گیری در استان بر اساس شوراها و کارگروه هایی است که مسئولیت آن با استاندار یا معاونت های وی و دبیری با دستگاه های ذیربط است لذا نیاز است تا در مجموعه استان جایگاه امور اقتصادی و دارایی مطالعه و بازنگری شود.

مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت خود در سازمان برنامه و بودجه، اقتصاد و دارایی گیلان و بعد از آن مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل اظهار داشت:  هر ماموریتی که محول می شود باید با کارایی و اثربخشی به سرانجام برسانیم.

علیرضا نوروزی با اشاره به مسئولیت قبلی خود به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل خاطر نشان کرد: تجربه ۱۰ ماه فعالیت در اردبیل این شد که منطقه گیلان و اردبیل را در کالبد طرح آمایش ملی به عنوان پهنه خود بنگرم و نگاهم پهنه ای، سرزمینی و در راستای اعتلای ملی باشد.

وی بیان داشت: مجموعه نظارت مالی ما با مدیریت عالی و در کنار همکاران اصلی می تواند موجب اعتلای سازمان و توسعه استان شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads