کد خبر: 210175 - تاریخ: دوشنبه، 1 مارس 2021 - 09:00

بیش از ۲ هزار شورا در شهرها و روستاهای گیلان انتخاب می شوند

قاسم نژاد گفت: در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲ هزار و ۲۳۹ شورا در سطح روستاها و شهرهای استان گیلان از سوی مردم انتخاب می شوند.

به گزارش خوبان، «محمود قاسم نژاد روز گذشته  در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار کرگانرود که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و تکیه گاه آن چه در پیدایش انقلاب و چه در دفاع مقدس به مردم بوده و مردم همه امور را اداره کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان افزود: مردم همواره در مشارکت های سیاسی و اجتماعی و در سال جاری نیز در رزمایش کمک مومنانه و مواسات در سطح کشور پشتیبان دولت و نظام بودند.

وی با بیان اینکه استان گیلان هشت هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: این سرمایه عظیم اجتماعی همواره همراه نظام بوده و با تمام مکر و حیله ای که دشمنان بر علیه ما روا داشته اند اگر مقاومت شان نبود نظام وجود نداشت.

قاسم نژاد یکی از این عرصه ‌های حضور مردم در مشارکت های سیاسی و اجتماعی را انتخابات دانست و گفت: همواره حضور مردم در عرصه های مختلف بالا بوده و به دیپلماسی کمک کرده و محاسبات دشمنان را بر هم ریخته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای برگزار می شود، افزود: ملت در دوران جنگ و تحریم ها در کنار نظام ایستاده و این بار نیز در انتخابات حماسه ای به یادماندنی خلق می کنند.

وی با بیان اینکه باید به انتخاب مردم احترام گذاشت، اظهارکرد: مجریان و مسئولین برگزاری انتخابات وظایف خطیری دارند و باید مجری انتخابات قانونی باشند.

قاسم نژاد اضافه کرد: باید افراد صالح و همراه نظام منتخب و صلاحیت عمومی و اقتصادی آنها مدنظر باشد تا از نگاه تیزبین افراد عبور کرده و در خدمت مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد سال آینده برگزار می شود، افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ ۲ هزار و ۲۳۹ شورا در سطح روستاها و شهرهای استان گیلان از سوی مردم انتخاب می شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان ادامه داد: از این تعداد شورا، ۲ هزار و ۵۹ روستا دارای شورای سه نفره، ۹۱ روستا دارای شورای پنج نفره و  ۵۳ شهر نیز دارای شورای ۵ تا ۱۱ نفره است.

قاسم نژاد با اشاره به اینکه بیشتر از یکسال است که جهان و کشور ما با بیماری کرونا  درگیر می باشد، خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با این بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از تجمعات و رعایت ضوابط  بهداشتی است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads