کد خبر: 210073 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 فوریه 2021 - 09:48

رئیس اتاق اصناف گیلان:

تعطیلی اصناف منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است

رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به اینکه تعطیلات بستگی به قرمز بودن رنگ شهر و استان داشته و مسؤولیت آن‌هم با ستاد ملی مقابله با کرونا است، گفت: تاکنون چنین مسئله‌ای مطرح نشده و دستورالعملی نیامده‌ لذا توصیه ما به مردم رعایت پروتکل‌هاست.

 به گزارش خوبان، هرساله اسفندماه، رنگ و بویی برای مردم ایران در پیشواز از سال جدید داشته ‌اما اسفند امسال دومین اسفندی است که مردم، اسفند متفاوتی از پیشینیان خود آن را تجربه می‌کنند، اسفندی که میهمانی ناخوانده موجب شد تا امسال نیز همانند سال گذشته برای مردم و همچنین برای اصناف ماهی نگران‌کننده باشد.

اصنافی که اوج کار خود را در ماه آخر سال می‌دانند و بسیاری از گردش مالی خود را در این ماه قرار می‌دهند، اما ویروس منحوس کرونا علاوه بر سلامتی، اقتصاد را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

امروز اصناف نگرانند که نکند تغییرات رنگی استان‌ها بسان سال گذشته کسب‌وکار آنان را نیز تحت تأثیر قرار دهد و شایعه تعطیلی اصناف، کسب‌وکار آنان را تحت شعاع قرار داده، لذا با توجه به درخواست مخاطبین خبرگزاری فارس برای پاسخ به این سؤال به سراغ رئیس اتاق اصناف استان گیلان رفته و ماجرا را از وی جویا شدیم.

جلال‌الدین محمد شکریه در پاسخ به اینکه آیا تعطیلی آخر سال اصناف مورد تائید است یا خیر، اظهار کرد: تاکنون هیچ بحثی در این مورد صورت نگرفته و هیچ نامه‌ای مبنی بر تعطیلی اصناف صادر نشده لذا لازم است اصناف اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کرده و نگرانی بر خود راه ندهند.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات بستگی به قرمز بودن رنگ شهر و استان داشته و مسؤولیت آن‌هم با ستاد ملی مقابله با کرونا است، گفت: تاکنون چنین مسئله‌ای مطرح نشده و دستورالعملی نیامده‌ لذا توصیه ما به مردم رعایت پروتکل‌هاست و انتظار می‌رود بعد از گذشت یک سال از وجود این مهمان ناخوانده پروتکل‌ها به‌صورت کامل رعایت شود.

رئیس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه خود مردم در مراجعه به واحدهای صنفی باید با ماسک واردشده و موضوع را جدی بگیرند، افزود: سال گذشته کسب‌وکارها دچار چالش‌های جدی شده و امیدواریم امسال با رعایت پروتکل‌ها عید خوبی داشته باشیم و استان گیلان رنگ قرمز به خود نبیند. 

وی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل‌ها توسط مردم و همچنین اصناف قابل‌پذیرش نبوده و گاها اصناف از عدم توجه مردم در مراجعه گله می‌کنند، گفت: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امیدواریم که مشکلی پیش نیاید و اصناف به کار خود ادامه دهد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads