کد خبر: 210050 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 فوریه 2021 - 18:30

فرمانده انتظامی گیلان؛

توقیف ۷۳ دستگاه خودرو هنجارشکن در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از تشدید اجرای طرح برخورد پلیس با خودروهای هنجارشکن در رشت خبر داد و گفت: در این طرح که به مدت هفت شب اجرا شد، پلیس ۷۳ خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در منظریه شهر رشت را توقیف و روانه پارکینگ کرد.

به گزارش خوبان، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی افزایش نارضایتی مردمی مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت توسط عده‌ای جوان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز و با خودرو نسبت به برهم زدن نظم عمومی اقدام می‌کردند، طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه انجام حرکات نمایشی، تردد مکرر و ایجاد صداهای ناهنجار، از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است افزود: در این طرح که به مدت هفت شب اجرا شد، پلیس ۷۳ خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در منطقه منظریه شهر رشت را توقیف و روانه پارکینگ کرد.

فرمانده انتظامی گیلان، برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی همچنین به اعمال قانون ۲۴۲۱ دستگاه خودروی متخلف و ارسال ۲۰۸۹ پیامک هشداری به مالکان خودروها در این طرح اشاره کرد و گفت: در این راستا پلیس ۳۶ نفر را با توجه به هنجارشکنی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کرد.

وی تصریح کرد: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز خودروهای هنجارشکن به صورت مستمر در دستورکار پلیس استان قرار دارد.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads