کد خبر: 210016 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 فوریه 2021 - 09:21

دستگاهها برای مقابله با مشکلات احتمالی بارش برف در گیلان آماده هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به برگزاری جلسه ای برای بررسی آمادگی دستگاههای استان برای مقابله با مشکلات بارش برف در استان گفت: هم اکنون دستگاهها در این رابطه و در صورت بروز مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خوبان، امیر مرادی اظهار داشت: براساس شرح وظایفی که در حوزه مدیریت بحران برای برف های سنگین پیش بینی شده در این جلسه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اکیپ های کامل و استفاده از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی زیر مجموعه خود با  افزون بر ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات اعلام آمادگی کرده است.

وی گفت: همچنین استفاده  از توان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن نیز به منظور آمادگی برای مقابله با مشکلات احتمالی بهره گرفته خواهد شد و به شهرداری های  استان نیز  دستور ویژه داده شد تا آمادگی کامل را داشته باشند و بیشتر آنها در ماههای گذشته تیغ های برف روب را خریده اند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن نیز برای کمک  یه شهرداری رشت با تمامی امکانات اعلام آماگی کرده اند؛ ضمن آنکه برای اسکان جاماندگان هماهنگی های خوبی با هلال احمر و سپاه صورت گرفت.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان ِ همچنین  در حوزه آب، برق، گاز و انرژی نیز هماهنگی های خوبی صورت گرفته و تمامی دستگاهها پای کار هستند.

براساس پیش بینی هواشناسی گیلان؛ سامانه ناپایدار بارشی و سرد از اواخر وقت سه شنبه وارد منطقه شده و تا جمعه فعال می باشد و پیامد آن بارش برف در جلگه و ارتفاعات، وزش باد و کاهش دما به طور متوسط بین هفت تا ۱۲ درجه است.

 

انتهای پیام/۲۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads