کد خبر: 210009 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 فوریه 2021 - 00:15

فرمانده نیروی انتظامی خمام:

اداره راه جهت جلوگیری از سرقت تجهیزات خود تمهیداتی درنظر نگرفته بود / به‌جای آنکه به‌دنبال مقصر حادثه بگردیم، ابتدا باید خودمان نسبت به ایمن‌سازی اقدام کنیم

فرمانده نیروی انتظامی خمام با اشاره به انتقاد رییس اداره راهداری شهرستان رشت درخصوص مساله دزدی کابل‌های برق و روشنایی کمربندی خمام به‌عنوان دغدغه این‌اداره، که خواستار ورود هرچه سریعتر نیروی انتظامی شده بود، عنوان کرد:اداره راه جهت جلوگیری از سرقت تجهیزات خود هیچگونه تمهیداتی درنظر نگرفته بود.

 به گزارش خوبان خبر ؛ فرمانده نیروی انتظامی خمام با اشاره به انتقاد رییس اداره راهداری شهرستان رشت درخصوص مساله دزدی کابل‌های برق و روشنایی کمربندی خمام به‌عنوان دغدغه این‌اداره، که خواستار ورود هرچه سریعتر نیروی انتظامی شده بود، عنوان کرد:اداره راه جهت جلوگیری از سرقت تجهیزات خود هیچگونه تمهیداتی درنظر نگرفته بود.
سرگرد مهدی محمدی با اشاره به بررسی صورت‌پذیرفته و اعلام پیمانکار مبنی‌بر اینکه فقط کابل زیرین در دسترس می‌باشد، تصریح کرد:پس‌از ترمیم هیچ‌گونه اطلاعی به نیروی انتظامی داده نشده و حتی گشت راهداری نیز در آن‌ منطقه حضور نداشته، تا بنابر اظهارات پیمانکار بر روی کابل‌ها برای جلوگیری‌از سهولت در امر سرقت بتن‌ریزی شود.
وی با تاکید بر اینکه گشت شبانه اداره مخابرات فعال بوده و عملکرد مثبت آنان در این‌زمینه به استان اعلام شده، افزود:به‌جای آنکه به‌دنبال مقصر حادثه بگردیم، ابتدا باید خودمان نسبت به ایمن‌سازی اقدام کنیم.
به گفته‌ی محمدی، درصورت تعامل و همکاری ادارات حتماً نیروی انتظامی در خدمات‌رسانی به مردم موفق‌تر عمل خواهد کرد.

به گزارش خوبان خبر ، رییس اداره‌ی راهداری شهرستان رشت چندی بیش با انتقاد از این‌موضوع خواستار ورود نیروی انتظامی و رصد بیشتر از محورهای کمربندی شهرستان رشت شده و اضافه کرد : برای خریداری مجدد کابلهای برق و روشنایی محور کمربندی خمام نیازمند تصویب اعتبارات شهرستانی و تامین منابع مالی هستیم، بطوریکه پیش‌ازاین برای این‌محور ۸۰ میلیون تومان فقط برای روشنایی هزینه انجام شده بود.

وی از رفع مشکل روشنایی مجدد کمربندی خمام تا پیش از نوروز خبر داد و افزود:روشنایی و ایمنی از الزامات جاده و محورهای تردد نیست و با خط کشی و نصب علایم، ایمنی لازم انجام شده است در حال حاضر موضوع سرقت کابلها دغدغه راهداری شده است که هر چه زودتر نیروی انتظامی باید دراین خصوص ورود کند.

گفتنی است، طی ماه های گذشته به دلیل خاموش بودن چراغ های تیربرق کمربندی خمام باعث شده تا تصادف های متعددی رخ دهد و منحبر به صدمه های جانی و مالی شود.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۸۵۲۲۲

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads